Connor - Pewnego razu Con postanowił wziąć Cię na randkę do "Domowego Hotelu". Gdy zbliżał się wieczór, Con za rękę poprowadził cię do ogródka gdzie znajdował się koc, a wokół niego świecące lampiony. Przez cały wieczór siedzieliście na kocu i zapisywaliście wasze najlepsze wspólne chwile. Pod koniec waszej randki postanowiliście zakopać pudełko z karteczkami w środku. Aby za kilka lat je z powrotem odkopać.
Tris- Tristan stwierdził że za mało spędzacie razem czasu, więc postanowił wziąć cię na randkę do klubu który znajduje się na waszej ulicy. Wszystko było by w porządku gdyby ten klub byłby normalny. Tristan postanowił wykazać się oryginalnością, i zaprosił cię do klubu w stylu "Lat 80-tych"
James- Cię i Jamesa znudziły wasze dotychczasowe randki. Wydawało się wam że randki są dla normalnych par. Na szczęście wy do nich nie należeliście. Więc James postanowił zaprosić Cię na lot spadochronem. Może obaj macie lęk wysokości, ale razem wszystko jest możliwe.
Brad- Gdy zbliżała się wasz rocznica Brad nie mógł nic wymyślić. Po dłuższym główkowaniu wpadł na genialny pomysł. Postanowił wypożyczyć w bibliotece przewodnik po waszym mieście. Gdy usłyszałaś o jego absurdalnym pomyśle, postanowiłaś dać chłopakowi szanse się wykazać. Po ukończeniu randki byłaś bardzo zdziwiona pierwszym udanym jak do tond pomysłem Brada. Wieczór można było zaliczyć do udanych. Dowiedziałaś się naprawdę dużo nowych rzeczy o zamieszkałym mieście.Pomimo to że w nim mieszkasz od dłuższego czasu.
________________________________________________________________________________
Witam ;)
już na wstępie przepraszam za to że nie dodawałam przez dłuższy czas preferencji. Ostatnio był koncert the vamps, i po prostu musiałam się po nim pozbierać.
będę teraz regularnie dodawały preferencje.
Ps.miłego wieczoru ;))