10.

9.5K 485 6
                                    

Чанёолын талаас

Би:"Арим ахаа..."
Арим:"Хэрэггүй."
Кай:"Нөгөө..."
Арим:"Та хоёр хоёулаа манай Арад сайн юмуу?"
Би,Кай:"Тиймээ!"
Би:"Кай!! Чи түүнийг яасанаа мартчихаа юу??"
Кай:"Муу новш чинь! Гар минь хугараагүй байсан бол чаиайг алах байлаа!!"
Би:"Юу гэнээ гөлөг чинь!!"
Аав:"Чанёолаа! Хөлөө улам гэмтээх нь байна!"
Ким:"Кай! Тайван бай!"
Арим:"Би охиноо зовоохыг хүсэхгүй байна!"
Би:"Би түүнийг..."
Арим:"Магадгүй би түүнийг ээж рүү нь явуулсан нь дээр байх?"
Аав:"Хятад руу юу?"
Би:"Ю.Ю.Юу?"
Арим:"Тэр тэнд илүү бодох хэрэгтэй! Би анхнаасаа түүнийг ээжид нь өгөх байсан юм!"
Би:"Ахаа та юу яриад байгаа юм бэ??"
Аав:"Чанёол! Би чамд тайлбарланаа!"
Арим ахын харцнаас гэмшил тодорч байв. Тэр хэсэг бодолд автан суулаа.

Flashback

Арим талаас

Би:"Битгий явалдаа! Сура гуйя би ахиж ийм зүйл хэзээ ч хийхгүй ээ гуйя!"
Сура:"Үгүй ээ би чадахгүй! Яаж чам шиг хүнтэй өөрийнхөө хүүхдүүдийг өсгөх юм?"
Би:"Би сайн эцэг болноо!"
Сура:"Тийм зүйл байхгүй! Чам шиг хүнтэй хүүхдээ өсгөж байснаас тэр хүнтэй гэрлэсэн нь дээр!"
Би:"Чи тэр хүнээ баян болохоор нь хамт явах гээд байгаа юм уу?"
Сура:"Үгүй ээ. Тэр хүн хүүхдүүдийг минь хайрлана гэж хэлсэн! Бас тэр чам шиг бохир гараар мөнгө олдоггүй!"
Би:"Би..."
Сур:"Хангалттай! Би хүүхдүүдээ аваад явлаа!"
Би:"Ядаж Араг минь надад үлдээгээч! Би амлы! Ахиж тийм зүйл хийхгүй! Арагаа сайн, хөөрхөн охин болгож өсгөнө! (уйлах)"
Сура:"Би чамд хайртай! Тийм болохоор Араг чамд үлдээе!  Чамайг ингээд орхиж байгаад уучлаарай! Охиныг минь сайн хүн болгоорой (уйлах)"
Би:"Сува! (уйлах)"
Тэр миний нүдэн дээр өөр залуугийн машинд суун алга боллоо.
(Хүүхэд уйлах)
Би:"Миний Ара битгий уйл. Тэнэг аавыгаа уучлаарай! Аавых нь буруу!"
Миний бүх амьдрал нурах шиг болсон. Гэсэн ч надад тэр минь ахин босох итгэлийг минь үлдээсэн. Ара охин минь энэ амьдралаа би бүхлээр нь чамдаа л зориулна!

Flashback end

Миний талаас

Би:"Ааваа?"
Аав:"Охин минь явцгаая"
Би:"Ааваа та яагаад намайг загнахгүй байгаа юм бэ? Би муу охин байсан (уйлах)"
Аав:"Үгүй дээ охин минь! Аав нь л муу аав байсан. Чиний буруу биш (тэврэх)"

Ааваа та яагаад ийм тэнэг юм бэ? Яагаад юу ч болсон миний талд байдаг юм бэ? Намайг уучлаарай!

Гэртээ харих замд

Аав:"Ара чи ээж дээрээ очихыг хүсч байна уу?"
Би:"Юу?"
Аав:"Чи ээж дээрээ очиж тэндээ хэдэн сар болох хэрэгтэй юм шиг байна! Аавдаа санаа зовох хэрэггүй ээ! Аав чамайгаа буцаад иртэл ажлаа хийгээд байж байя!"
Би:"Миний ээж байдаг гэж үү?"
Аав:"Тиймээ! Чамд хэлээгүйд уучлаарай. Ээжийгээ санах байх л гэж бодоод!"
Би:"Зүгээр дээ. Би түүний зургийг таны хувцасан дотор байхыг харсан! Би түүнийг өнгөрчихсөн гэж л бодож байсан"
Аав:"Тиймүү? Ээж нь явсан нь миний буруу"
Би:"Өнгөрснөөрөө амьдрах хэрэггүй гэж та хэлдэг шүү дээ. Та одоо өөр хүн болсон шүүдээ."
Аав:"Чи бас ахтай!"
Би:"Ю.Ю.Юу?"
Аав:"Ах чинь чиний ихэр. Тэр одоо ээжтэй чинь хамт хятадад амьдарч байгаа!"
Би ахтай гэж үү? Яагаад ч юм баярлаад байх юм аа! Өнөөдөр ямар олон сайхан зүйл тохиолдовоо?"
Би:"Ааваа тэр надтай адилхан болов уу?"
Аав:"Сайн мэдэхгүй байна. Аав нь түүнийг харж.байгаагүй. (гуниглах)"
Би:"Зүгээрдээ . Би ээжид таныг өөрчлөгдсөнийг хэлбэл тэр ойлгоод буцаад ирэх байх?"
Аав:"Үгүй дээ охин минь. Ээж нь өөр хүнтэй гэрлээд 16 жил болж байна."
Би:"Тэгвэл би явахгүй ээ!"
Аав:"Ээж нь чамайг маш их санаж байгаа. Ээжийх нь гэрлэсэн хүн сайхан сэтгэлтэй зөөлөн хүн! Тийм болохоор аав нь харамсдаггүй ээ"
Аав минь та ямар их шаналж байсан болоо?
Би:"За ааваа. Гэхдээ Чанё..."
Аав:"Би учрыг нь олчихноо. Чи тэндээ энэ жилийг дуустал сурж байгаад ирээрэй! Миний охин хятадаар ус цас шиг ярьдаг болохоор ээж нь чамаараа бахархах байхаа!"
Би:"Баярлалаа ааваа"

Чанёолын талаас

Би:"Юу болоод байгаа юм бэ?"
Аав:Тайлбарлах болохоор чи сайн сонс!"
Би:"Ойлголоо!"
Аав:"Арим өмнө нь биднээс хамгийн ширүүн бас мөхөшгүй нэгэн байсан. Тиймээс хүмүүс түүнийг хөх чоно гэдэг байсан. Гэвч тэр дуралж тэр хүнтэйгээ гэр бүл.болсон. Гэвч тэр юу хийдгээ түүнд хэлээгүй. Тэгээд тэр 2 хүүхэдтэй болсон. Ихрүүд. Нэг нь Ара! Нэг өдөр түүний эхнэр түүний жинхэнэ хийдэг зүйлийг мэдчихсэн. Тэгээд түүнд Араг үлдээгээд өөрийн багын сайн хятад найзтайгаа гэрлэсэн. Хүүгээ харин аваад явсан. Тэр хятад нь баян хүн байсан. Бас нэг хүүтэй. Хүү нь чамаас нэгээр ах. Тэр хятад Аримаас тэс ондоо хүн. Зөөлөн, сайхан сэтгэлтэй, шударгаар мөнгө олдог, хүүхдэд хайртай нэгэн. Тэгээд л түүний эхнэр түүнийг дагаад явсан байх."
Би:"Би Ара байхгүй бол амьдарч чадахгүй!"
Аав:"Ким! Тэр бас юу сэдээд байгаа юм болоо?"
Би хэзээ ч хэнд ч Арагаа алдаж чадахгүй. Түүнийг гэмтээсэн хүний гэдсийг хүүлнэ гэж хэлсэн. Кай чамайг даа!!

Миний талаас

Онгоцны буудал дээр

Би:"Ааваа та заавал залгана шүү! Биеээ сайн бодоорой!"
Аав:"Тэгнээ. Миний охин очоод ээж ах хоёртоо сайн туслаарай!!"
Би:"Амлаж байна. Сайн охин байна!"
Аав:"Хичээлээ сайн хийгээрэй!"
Би:"Мэдээж шдээ. Хичээл гэдэг миний хобби (инээх)"
Аав:"Онгоц хөөрөх цаг болчохсон юм шиг байна. Миний охин ордоо!"
??:"АРА!"
Би энэ хоолойг таньж байна. Чанёол!
Би:"Чанёолаа!"
Аав:"Новш минь!"
Чанёол:"Ахаа түүнтэй салах ёс гүйцэтгэж болох уу?"
Аав:"Чи ямар оршуулганд ирж байгаа юу?"
Би:"Ааваа"
Аав:"За яахав хурдалаарай!"
Чанёол:"Баярлалаа ахаа!"

Би:"Яах гэж энэ хүртэл ирж байгаа юм бэ? Би буцаад л ирнэ шдээ!"
Чанёол:"Би чамайг их санана даа!"
Би:"Би буцаад ирнэ шдээ"
Чанёол:Хайртай шүү бас уучлаарай"
Би:"Би ч бас!"
Чанёол:"Би ааваар чинь зөвшөөрүүлээд чам дээр очиноо. Чи харин болгоомжтой байгаарай. Хүүхдүүд ялангуяа хөвгүүд дээрэлхээд байвал надад шууд хэлээрэй. Би гэдсийн хүүлэх болохоор!"
Би:"Аймар юм аа. Болилдоо!"
Чанёол:"Чамайгаа хамгаалж чадаагүйд уучлаарай!"
Би:"Зүгээр дээ. Одоо надад чи бас аав минь байгаа болохоор би айхгүй байна!"
Чанёол:"Үнсий!"
Аав:"Муу нохой минь миний охиноос заваан уруулаа ав!"
Чанёол:"Уучлаарай ахаа. Таныг байгааг мартчихаж!"
Аав:"Өө заза мартагдчих юм байна лдаа!"
Чанёол:"Т.Т.Тийм бишээ!"
Аав:"Миний охин хурдан яв яв. Очихоор нь залганаа. Харин одоо энэ бацааныг!"
Чанёл:"Ээ ахаа битгий л дээ. Баяртай Ара би зугтлаа!(гүйх)"
Би:"Баяртай Чанёолаа! Баяртай ааваа. Хайртай шүү бүгдэд нь"

Ингээд би өөрийн ээж болон ихэртэйгээ уулзхаар онгоцонд суун бээжинлүү явлаа. Яагаад ч юм их сандраад байх юм. Тэд ямар хүмүүс бол? Би таалагдах болов уу?

Удаан оруулсангүй уучлаарай. Сэт болон vote их байвал дараачийн бүлэг шууд орлоо. Хайртай шүү бүгдэд нь!!!

※Аавын найзын хүү※ [ЗАСАГДААГҮЙ]Where stories live. Discover now