Өнөөдөр Тао бид 2ын анхны болзоо. Инээдтэй сонсогдож байгаа байх. Гэхдээ л анхны болзоо шүү дээ.
Тао:"Өнөөдөр чи үзэсгэлэнтэй харагдаж байна. Яг л нар шиг!"
Би:"Баярлалаа. Чи ч бас сайхан харагдаж байна!"
Бид 2 явсаар сөүл хотын том рестауранд /яаж бичдэг билээ ^_^ ) ирлээ. Бид 2 залуу ч хоёулаа хүүхэдтэй хүмүүс. Хотоор зугаалж кино үзэх нь арай л хэрэггүй юм шиг санагдаад хоолонд орж хамтдаа далайн эрэг явах гэж байгаа.Биднийг очиход үнэхээр таатай орчин угтаж авлаа. Бид 2 цааш алхасаар ширээн дээрээ очиход...Чанёол нэг эмэгтэйтэй хамт хоол идэж байв.
Тао:"2уулаа гарцгаая!! Өөр газар орьё??"
Би:"Яагаад?? Тэгэх шаардлага байхгүй шүү дээ. Одоо тэр бид 2 хамаагүй хүмүүс"
Тао:"Чамд эвгүй биш бол надад зүгээрээ"Биднийг захиалгаа өгчихөөд юм яриад сууж байхад Чанёол биднийг харчихлаа. Гэхдээ энэ одоо хамаагүй ээ!!
Тао:"Ара?? Чи зүгээр үү??"
Би:"Би ариун цэврийн өрөө орчихоод ирье??"Ариун цэврийн өрөө орж уруулийнхаа будгийг сэргээлээ. Яагаад ч юм одоо би жаргалтай байх юм??
А.Ц.Өрөөнөөс /залхуурчихлаа сорри/ гарахад үүдэнд Чанёол байв. Түүнрүү харсан ч тоогоогүй дүр эсгэн зөрөх гэтэл тэр гарнаас татаж намайг зогсоолоо.
Би:"Хөөе залуу яагаад байнаа?? Тавиач!!"
Чанёол:"Тао яагаад чамтай хамт байгаа юм??"
Би:"Өөрөө манай нөхрийг таньдаг билүү?? Надад өөрийг чинь танина гэж хэлээгүй дээ"
Чанёол:"ЯА!!! ПАК АРА!!"
Би:"Хэн гэнээ??? Намайг Хуан Ара гэдэг!! Өөрөө хүн андуураад байгаа юм биш үү??"
Чанёол:"За яахав! (явах)"Сэтгэл онгойгоод сайхан болчихлоо шүү!!
Тао:"Ямар нэгэн юм болоо юу??"
Би:"Мммм ер нь бол болсоон. Гэхдээ чамд дараа хэлье!!"
Тао:"Ёохх чи хүний сонирхлыг татаад хаячих юмаа!"
Би:"Удахгүй хэлнээ!!! За хоолоо идэцгээе?? Би яг өлсөж үхэх нь"
Тао:"За!! Миний хань сайн идээд аваарай??"
Би:"Миний хань ч бас"Чанёолын талаас
Хуан Зи Тао!!!!
Хёон:"Ахаа?? Ахаа??"
Би:"Юу болоов??"
Хёон:"Би удаад байнаа! Хоёулаа таны шөнийн клуб рүү явья??"
Би:"Үгүй ээ!!"
Хёон:"ММММММ ахааа??"
Би:"Зайл!!"
Хёон:"Юу??"
Би:"Зайл гэж байна!! Эсвэл чамайг би япон луу гаргаад якүза нарт зарчихна шүү!!"Хёон ч үг дуугүй түргэхэн нүднээс далд орлоо. Би тэр хоёроос нүд салгалгүй ширтсээр л. Яагаад ч юм уур хүрээд байх юм!!!??? Би арай Араг хардаад??? Үгүй ээ!! Тийм зүйл биш!! Би өөрөө түүнд салъя гэж хэлсэн!! Одоо буцах зам байхгүй Пак Чанёол!!!
YOU ARE READING
※Аавын найзын хүү※ [ЗАСАГДААГҮЙ]
FanfictionАав минь энгийн л нэг амьдралтай. Харин түүний хамгийн сайн найз нь солонгосын хамгийн том грүпийн ерөнхийлөгч бас гэмт хэргийн хаан. Харин нэг өдөр би аавтайгаа тэднийд зочилсноор бүх зүйл орвонгоороо эргэнэ. Төрөл:"Хайр дурлал, +18" Warning ⚠️ (S...