2.

279 34 12
                                    


A kerítés pár centire esett tőlem, de a fekete csődör körülöttünk rohangált. Ijedtembe hátra is estem de fel is álltam nemsokkal utána. Jack vissza támasztotta a kerítést,hogy a lovak ne szökjenek ki. Szívem hangosan és egyre gyorsabban dobolt,ahogy láttam a csődör előttem áll.
-Jack...mit csináljak?-kétségbe esetten néztem a fiúra.
-Menjünk!-indult meg a kijárat felé.

Nem. Nem hagyhatom itt. Kitudja hova megy el,mi üti el. Viszont azt se akarom,hogy visszazárjuk a helyére,mert akkor másnak esik áldozatául...

Döntés képtelen voltam. Inkább hagyjuk szabadon,hátha az erődben otthonra lel. A kijárat fele siető fiúhoz szaladtam. A csődör csak állt és nézett utánunk.

-Én megyek most.-mutattam a másik irányba,amerre otthonom van.-csak intett és elment.

***

Ez így nem mehet tovább. Dőltem ágyamra. Jackkal nem akarok szóba állni többet. Én sem értem magam, de ez így lesz rendjén. Mindig is visszahúzódó és makacs személyiség voltam. Gondolataimból a telefon csörgése zakkantott ki.

-Szia kicsim. Sajnálom,hogy most közlöm a hírt,de el kell utaznom Londonba, és fogalmam sincs mikor érek majd haza.
-Rendben,semmi gond.
-Vigyázz magadra,puszi!

Na most kitudja meddig egyedül leszek itthon de legalább enyém a ház. Anyával mindig is jó kapcsolatot ápoltam,mindent megbeszélünk,mindent együtt csinálunk,persze ha itthon van...Ő jelenleg az egyetlen személy akiben megbízom.

***

A szomszéd kakas kukorékolására keltem. Kinyujtottam végtagjaim, majd kelletlenül feltápászkodtam ágyamból. Letotyogtam a lépcsőn, majd elkeszítettem egy tojás rántottát.
10:05 néztem a nappali fölött csüngő órára.

Miután átöltöztem,kontyba fogtam hajam. Mi lehet azzal a fekete szépséggel?

El kellene mennem a vágóhídra,hátha még ott találom a csődört.
Nagy lendültettel léptem ki a bejárati ajtón,majd sietősen indultam el célpontomhoz.

A kapuhoz értem,majd óvatosan bekukkantottam a rácsok között.
A csődör ugyanabban a karámban állt amiben legelőször láttam. Megkönnyebüllt gondolatom egy karámhoz sétáló fickó zavarta meg.
Egy kötéllel igyekezett be a karám ajtaján,majd hirtelen és durván kötötte meg a fekete lovat. Hirtelen belém szorult a levegő. Féltem.
A csődört nagy erővel rángatták,persze a ló nem hagyta magát. Nehézkesen elvitték egy helyiségbe.
Óvatosan kinyitottam a kaput,amit egy nyikorgás kísért. Halk léptekkel érkeztem meg egy falhoz,ami mögül kinéztem.
-Ezzel a lóval semmit nem lehet kezdeni! Tiszta idióta.-rángatta fejét a csődörnek a fickó. Sokkoltan néztem az állat szenvedését.
-Eladjuk?-kérdezte egy másik tömzsi férfi.
-Nem,levágjuk.-rángatta meg újra a ló fejét.
-Nem!-csúszott ki a számon,majd elcsuklott a hangom,és számhoz kaptam kezem. A két férfi idegesen kapta felém a fejét, a csődör pedig egy segítség kérő pillantással. A két férfi nagy erővel indult meg felém.

Hellóka,itt az új rész remélhetőleg tetszett. Ha igen akkor jelezd.

MegmentveWhere stories live. Discover now