Ik ging zo snel mogelijk naar boven, en deed de deur op slot. Ik dacht na wa ik morgen moest zeggen tegen mijn ouders om naar Zakaria te gaan. Aaaaaah ja ik ga zeggen da ik met mijn vriendin ga bidden. Ik heb niks anders te zeggen. OOEEFFF maar die gaan mij niet geloven.
1 dag later
Ik werd wakker door de stomste ding ter wereld, mijn wekker. Ik keek hoe laat het is en zag dat het ze u was. OMG ik moet om 14u bij Zakaria zijn. Ik stond op en nam een korte koude douche
Toen ik klaar was. Kleedde ik me zo snel mogelijk en ging naar beneden. Ik kwam beneden aan een zoals altijd moet mijn broer zich bemoeien met mijn leven.
Amir: naar waar gaat gij?
Anissa: euh....... Ik ga met mijn vriendin naar de Moskee.
Amir: oké, om hoe laat komt gij terug?
Anissa: om 18u
Amir: oké
Perspectief Anissa:♢♢♢♢♢
Ik ging zonder iets te eten lopend naar zakaria's huis, en belde aan en hij deed open.
Zakaria: ik dacht da gij niet ging komen.
Anissa: voile, ik ben hier. Wa moet ik nu doen?
Anissa: pfffff ik haat u. Ik heb nog nooit zo iemand als u gezien. Waar liggen de spullen.
Zakaria: en ik haat meisjes Dat koffiekoeken stellen van de bakker.
Zakaria: en de spullen liggen in die kamer ga ze maar halen.
Anissa ging naar dat kamertje, ze wou juist de deur open doen. Tot hij heel veel rook zag en stemmen van jongens hoorden. Ze liep heel boos naar beneden en gaf hem een verse marokkaanse klets ( Anissa heeft nooit iemand een klets gegeven)
Ik pakte mijn jas en wou juist naar buiten gaan tot hij mij van mijn armen vast hield en tegen de muur duwde. En dan gaf hij mij een klets waardoor ik op de grond viel. En begon mij daarna trappen te geven in mijn buik en overal.
Morgen komt er een nieuwe deel inscha' Allah.
Vergeet zeker niet te stemmen.😂😂😂😂
JE LEEST
Van arm naar rijk.
ActionSalam 3alaykom: Ik ben Anissa, 17 jaar. Ik heb groene ogen en lichtbruine haar. Ik werd altijd gepest op school, buiten, thuis eigenlijk overal. Maar mijn leven gaat in 1 keer veranderen, door 1 persoon.😚😚 Lees zeker verder, je gaat geen spijt k...