Stau pe podeaua asta in aceeasi pozitite in care animalul caruia ar trebui sa ii zic tata m-a aruncat aici de cand a plecat . A mai venit odata sa imi Ia telefonul sa se asigure ca nu fug . Oricum nu am unde sa plec , nu pot sa ies pe geam , defapt pot dar ar trebui sa fac si o vizita la urgente dupa . Nu pot sa cred ca pana acum doua zile nici nu ii pasa daca vin noaptea acasa sau daca face orice altceva si acum brusc ii pasa .
Bine , nu ii pasa , face asta pentru el si munca lui . Mereu m-am intrebat cum de au atatia bani , adica eu stiam ca un politist nu castiga chiar asa de bine incat sa isi permita atatea. Cum lor nu le pasa de mine nici mie de ei .
Daca el crede ca ma poate schimba mutandu-ne in cine stie ce oras , se inseala . Va fi greu , ciudat acolo dar daca ma opun nu o sa rezolv nimic . Voi fi de acord cu asta , cu prjma ocazie pe care o am vin inapoi aici . O sa trebuiasca sa stau ascunsa de el toata viata sau o sa ma lase in pace . Prefer a doua varianta .
Nu vreau sa fac lucrurile mai complicate , o sa ma supun si gata . O sa pic de fraiera dar asta e . O sa scap de el . Trebuie doar sa am grija si rabdare , mai ales .
E bine , o sa merg la scoala , atunci am sansa sa plec , cum ? Nu stiu dar scap eu cumva . Nu ma poate obliga sa fac ceva ce nu imi place . Inainte imi placea scoala , nu pot sa cred asta dar asa eram . Diferenta foarte mare de atunci pana acum .
Mi-am deschis dulapul cotrobaind pe acolo si scotand toate hainele pe podea . Tata mi-a adus mai devreme geamantane pentru haine , niciunul dintre noi nescotand un cuvant doar zambetul lui invingator . Nu a castigat nimic , rade sa se afle si el in treaba .
Am bagat inauntru doar hainele pe care le port mai des si care imi plac , o sa imi cumpar de acolo . 3 geamantane destul de mari au fost umplute in mai putin de 2 ore cu toate chestiile de care am nevoie .
Nu am bagat droguri , tigari sau orice alttceva care mi-ar putea cauza probleme la vama . Camera mea era atat de goala acum . O sa imi fie dor de atatea amintire placute si neplacute din casa asta . Este singurul lucru care imi aduce aminte de mama in intregime .
O sa imi fie greu sa ma obisnuiesc acolo , o noua tara , oras , casa , prieteni sar vin inapoi , nu pot sta mult acolo , voi innebuni . Imi trebuie macar o amintire a mamei .
Pozele si parfumul ei care au fost bagate in bagaj sunt singura amintire , nu ii pot lua hainele , este penibil . Nici nu stiu daca mai e ceva in camera ei . Nu am mai intrat acolo de cand ea nu a mai fost aici cu mine.
Imi e mult prea frica sa intru acolo . Sper sa nu fie nimic , nicio amintire de-a ei . O sa merg totusi pentru ultima data in camera ei , asta daca mai e ceva acolo.
Am iesit din camera mea indreptandu-ma pe hol incet sa nu ma auda ...animalul caruia nu ii pot spune tata . El nici nu a tinut la mama . Ma intreb cum s-au cunoscut , cum s-au indragostit . Nu voi afla asta niciodata .
Usa era inchisa , sper sa nu foe incuiata . Am pus mana pe clanta dar o mana mare m-a oprit . Era ...el . Evident ca ma urmareste , acum nici din camera numai pot iesi sau ce ?
- Ce cauti aici ? Nu ti-am zis sa nu iesi din camera ta ? spuse tragandu-ma de langa usa . Ascunde ceva acolo altfel m-ar fi lasat sa intru .
- Vreau doar o amintire a mamei , atat . spun rece spre el . Nu merita nicio privire de-a mea . O sa arda in iad .
- Nu vrei nimic , te duci acum in camera si ramai acolo pana maine dimineata . Pune-ti ceasul sa sune la 4 si culca-te de acum . spune sec .
- Asta faceam oricum fara sa imi zici tu , stii ca daca ma duci acolo nu ma voi schimba , nu ? Hmm ... spun si plec de langa el .
CITEȘTI
Stupid Love
FanfictionEma Wilson, o simpla tocilara dintr.un oras mic si modest , obisnuita sa faca totul ca la carte , totul perfect . Scoala e pasiunea ei . Asta pana cand mama ei moare . Aceasta intamplare nefericita o va schimba radical . Isi va tatua pielea , drogur...