Stupid Love

366 6 3
                                    

Am deschis usa casei mele , intrand incet , fara sa fac vreun zgomot. A fost o zi obositoare , imi place scoala dar asta a fost chiar nasoala . Saptamana asta m-a obosit comlet . Ador sa invat , sa citesc , ador scoala dar uneori cred ca exagerez prea mult . Toata lumea imi zice tocilara si asta e adevarat , sunt una dar parerea unor roboti fara creier nu ma intereseaza atat de mult .

Mi-am scos tenesii din picioare , aruncandu-i pe undeva pe jos dar asigurandu-ma ca nimeni nu se impiedica de ei cand intra in ,, minunata,, mea casa . Tata e avocat iar mama politista . Aceste slujbe le permit sa faca o casa cat un castel dar aceste slujbe nu imi dau voie sa imi petrec mult timp cu ei .

De fiecare data cand vin de la scoala , ei nu sunt acasa si sunt nevoita sa ma descurc singura in palatul asta in care ma mir ca nu ma pierd . De fiecare data e la fel , doar banii si o imagine buna in fata lumii conteaza pentru ei . De aceea tata a tinut neaparat sa faca o casa imensa unde sa poata avea loc pentru el si munca lui obositoare dar si pentru ca in ochii oamenilor da destul de bine . Mama este mai ocupata uneori ca tata , cand vine acasa ori dorm ori nu ma obosesc sa cobor din camera mea sa vorbesc cu ea pentru ca stiu ca o sa imi spuna ce mult si-ar dori sa stea mai mult cu mine si alte lucruri pe care nu le ascult pentru ca stiu ca sunt minciuni ca eu sa nu ma supar pe ei si sa ii las in treaba lor . Asa a fost mereu .

Am lasat cheile pe masa din sufragerie uitandu-ma prin jur poate este cineva dar nimic . Raman o zi intreaga aici in casa asta singura mereu . Nu imi e frica aici deoarece tata are sisteme de securitate peste tot prin casa , la fiecare usa , in fiecare colt . Ma protejeaza prea mult , nu am libertate de care orice adolescent de 17 ani se bucura . Eu tot ce fac este sa stau tiata ziua inchisa inacest turn , fancandu-mi temele . Asta nu ma supara , imi plac temele .

La scoala daca nu esi o curva sau un zeu sexy nu esti bagat in seama , esti invizibil pentru cei populari care se cred superiori noua , tocilarilor . Sunt populari doar pentru ca au parinti miliardari care dau bani pe prostiile lor . Fetele sunt 60% silicon si restul de 40 machiajul si hainele indecente pentru o scoala . Noi , persoanele diferite decat popularii nu indraznim sa dam ochii cu ei . Sunt impartiti in diferite gasti , gasca rebelilor , cea de emo , majoretele ,  satanistii care daca au cranii peste tot , fiecare accesoriu contine ori o cruce ori un craniu ori ceva infricosator . Rar ii auzi vorbind. Sunt multe alte grupuri dar nu ii stiu pe toti , nu prea stau in pauza . De obicei stau singura in clasa citind.

  Am urcat scarile incet pana in camera mea care era la capatul holului , mai mare ca cea a parintilor mei . Uneori cred ca nu au ce face cu banii , cheltuie prea mult pe niste lucruri nefolositoare sau obiecte mari care ocupa mult prea mult spatiu . Televizorul din camera lor este jumatate din perete ca si al meu . Nu inteleg de ce era nevoie de unul asa mare . Majoritate adolescentilor de varsta mea s-ar bucura daca ar avea parinti care ar da toti banii pe poftele fiecaruia . Ma dezgusta gandul asta . Cred ca parintii mei ar muri la propriu daca ar pierde toti banii si ar ramane faliti . Nu s-ar descurca in lumea asta fara miliardele lor .

  M-am aruncat in patul meu in care cred ca incap 4 persoane , din nou nu inteleg rostul dar imi place .  Ma bucur ca parintii mei nu sunt acasa , pot ramane singura cu gandurile mele . Niciodata nu m-am gandit la baieti , nu m-am indragostit niciodata si nici nu vreau , aduce multa suferinta . Nici macar nu vreau sa ma gandesc la asta .

  Am pornit spre baie , sperand sa pot face un dus ca apoi sa ma apuc de teme si sa invat . Mai e o saptamana pana la vacanta de vara . O sa mor de plictiseala fara scoala dar bine ca exista biblioteca , este deschisa toata vara . Sunt putine persoane care vin la biblioteca vara , majoritatea colegi . Imi place vara dar era bine daca mergeam si la scoala , nu inteleg de ce adolescengi nu se plictisesc in vacanta asta de 3 luni . Ce fac ei de asteapta asa mult vacanta asta ? La scoala rar gasesti vreun grup de populari , fara scoala ar ajunge gunoieri sau mai rau gropari daca nu ar avea parinti bogati . Sunt doar rasfatati , mituiesc profesorii sa le puna note sa treaca clasa , sa nu le treaca absentele , Cu salariul de profesor toti accepta fara sa scoata vreun sunet , poate doar un zambet multumit de suma enorma de bani .

Dusul ma relaxeaza , ma face sa ma simt bine . Nu sunt chiar asa de diferita de ceilalti , nu ? Spre deosebire de ei , eu invat . Spre deosebire de mine ei fumeaza , se drogheaza , petrec nopti prin cluburi si alte lucruri de care eu nu vreau sa stiu .

Dupa terminarea dusului m-am imbracat intr-un trening gri , lejer . Nu ies din casa deci nimeni nu ma va vedea asa desi nu prea imi pasa parerea lumii despre mine .Daca ascultam comentariile persoanelor care se cred superiori mie , eram in mormant acum. Din partea mea sa vorbeasca , nu le voi da importanta .

  Chiar cand eram pe punctul de a deschide caietele il aud pe tata strigandu-mi numele de jos . Perfect, e acasa . De obicei in ziua de marti , mama venea prima acasa . Poate a stat peste program .

  - Ema , vino repede jos. Numai strig inca o data . spune tata destul de nervos

  - Acum , ai rabdare . spun si deje sunt la jumatatea scarilor .

Am ajuns in sufragerie , tata statea pe canapea cu fata in palme uitabdu-se in gol . Oh nu , s-a intamplat ceva grav . Poate si-a pierdut slujba desi nu prea cred , se pricepe destul de bine .

  - Da , ce e ? De ce m-ai chemat ? spun , asezandu-ma langa el .

  - A.. nu stiu cum sa iti spun . vocea lui e ragusita , a plans .

  - Spune , simplu si la subiect . imi pun mana pe spatele lui incercand sa il consolez .

  - Mama ta ... lasa propozitia neterminata aftand zgomotos .

  - Ce e ? Si-a pierdut slujba ? rad umpic la gandul ca de asta ar plange tata .

  - A murit . spune si dintr-o data rasul meu a fost inlocuit cu o incruntatura mare . Glumeste .

  - Glumesti . Tata numai face glume dastea , nu e frumos . spun si iar rad in timp ce ma ridic sa plec . Cand am pus primul pas pe scara a spus :

  - As vrea sa glumesc . Am primit mai devreme un telefon de la spital spunandu-mi ca a avut un accident grav de masina , a fost prina si zdrobita inauntru . spune si iar incepe sa planga .

Simt cum cerul mi-a cazut in cap . Cum e posibil? sper sa ma trezesc din acest vis curand . Daca nu e un vis . Oh ce proasta sunt , nu e un vis , e realitatea . Mama mea numai traieste . Am ramas doar cu tata .

Am cazut in genunchi pe scari , dand drumul plansului care rasuna jn toata casa .

Heyy ...Am mai scos o carte , cealalta nu imi place . A fost prima si nu prea e reusita . Sper ca asta sa va placa mai mult . Astept pareri . pwp <3

Si scuzati-ma daca sunt greseli , nu prea am avut timp de corectat , am vrut sa pun mai repede :D

Stupid LoveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum