Capitolul 1 - Cine sunt ?

101 4 1
                                    

Am intrat in casa incet fara sa scot vreun zgomot care l-ar putea trezi pe tata . Am lasat tenesii pe undeva pe jos , mergand incet pe holul lung intunecos . As putea sa ma impiedic la ce stare am . Am urcat prima treapta dar m-am oprit auzind vocea groasa a tatalui meu .

  - Ema , unde ai fost ? intreaba stand in spatele meu .

  - Am fost afara , acum pot sa plec sus ? spun intorcandu-ma la el . Arata la fel ca inainte .

  - Este 5 dimineata , ce adolescent sta afara pana la ora asta ? intreaba nervos .

  - Un adolescent normal tata . spun si plec de langa el dar nici 2 pasi nu fac ca ma apuca pe mana si ma trage in sufragerie ca pe un caine .

  - Lasa-ma , nu o sa iti dau tie nicio explicatie asa ca nu incerca ca nu vei auzi nimic de la mine . spun in timp ce imi trag mana din a lui .

  - Ba o sa imi dai explicatii . Ai ajuns o depravata , de cand ai alea pe fata ? Nu vezi cum arati ? spune aratand in scarba spre fata mea .

  - Se numesc piercing-uri , tata . Asta sunt eu , obisnuieste-te . spun tragandu-mi in gura cercelul din buza .

  - Ce or fi , ti-ai gaurit nasul ,buza si limba  pentru ce ? Crezi ca arata bine ? Esti groaznica , mie sila sa ma uit la tine . spune nervos .

  - Atunci nu te mai uita la mine , nu esti obligat si ce daca mi-am gaurit fata ? spun nepasatoare de afirmatiile lui .

  - Cum sa nu ma uit ? Esti fiica mea , nu imi place ca te-ai schimbat atat . Te imbraci in negru , ai tatuaje pe brate , cercei pe fata , in gura . Ma mir cum de mai traiesti . Cand ai mancat ultima oara ? Intreaba ingrijorandu-se . Oh , acum ii pasa de mine , pana acum I-a pasat doar de slujba lui de cacat .

  - Tata , sunt bine , nu simt nevoia sa mananc , acum lasa-ma , nu iti pasa doar face pe un tata bun care nu esti . spun dur .

  - Normal ca imi pasa , ce tata nu si-ar face griji cand fiica lui pleaca ziua de acasa si vine dupa cateva zile sau noaptea . Cum sa nu imi pese cand tu arati asa , parul tau e negru , ras pe jumate , ma mir ca azi nu ai venit beata acasa sau drogata .spune dezamagit .

  - De unde stii ca nu sunt beata sau drogata ? intreb amuzata , ochii lui marindu-se .

  - Ema , serios . Stiu ca toate astea sunt din cauza incidentului dar au trecut 2 luni. Nu ar trebui sa revii la normal ? Intr-o saptamana incepe scoala , nu te-ai pregatit deloc . spune gesticuland nervos .

   -Ma rog . Altceva ? intreb dand ochii peste cap , este a zecea oara cand fac asta doar acum .

  - Comportamentul tau e groaznic , baga-ti mintile jn cap . Stiu ca nu ma asculti si nu vrei sa intelegi dar pentru asta nu vei iesi din casa toata saptamana . spune apropiindu-se mult de mine gesticuland nervos .

  Am inceput sa rad . El chiar crede ca asta voi face ? Se inseala .

  - Mdea , bine tata . Altceva mai ai sa imi reprosezi ? spun batjocoritor , a oftat si mi-a facut semn ca pot sa plec.

I-am aruncat un zambet fals , urcand scarile cate 2 trepte sa pot ajunge mai repede in camera mea .

  Urasc cand imi face morala , decand mama numai e , tot timpul imi spune aceleasi lucruri . Stiu ca incearca sa ma faca sa inteleg ca nu e bine ce fac si cum arat dar nu ma voi schimba , mai ales pentru el . Pentru nimeni .

  Am ajuns in camera mea , tolanindu-ma pe salteaua moale acoperita de lenjerie de pat . Mi-am scos telefonul din buzunar , aveam deja un mesaj de la Nick . Cel mai handicapat prieten al meu .

Stupid LoveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum