Pinky Show (Talk Show)

193 15 10
                                    

"Herkese merhabalar. Ben sunucunuz Kyulkyung." Eğilir stüdyodaki izleyicileri selamlar. 

 "Pinky Show'a hepiniz hoşgeldiniz vuuhhuuu. Konuklarımız gelmeden önce,  aaa!!! Arkadaki resmi görüyorsunuz değil mi?!." Parmağıyla bu esnada arkasındaki büyük ekranı işaret eder. "O resimdeki benim omo o benim, resmimin üzerinde yazıyı görüyorsunuz değil mi Pinky Show, Pinky Show yazıyor. Aaaaaaa! Tamam, şu anda çok sakinim. Devam edelim devam edelim, konuklarımızı çağırmadan önce, öncelikle bana bu showu yapma imkanı tanıyan başkanımıza çok teşekkür ederim." Göz kırpar, parmaklarını kameraya uzatır ve kalp yapar, öpücük yollar  ve "Başkanım siz en iyisisiniz."

"Eveeet." dedikten sonra Kyulkyung elindeki kartları deli gibi karıştırmaya başlar. Çünkü bu Kyulkyung'un ev sahipliği yaptığı ilk TV showudur ve çaylak Kyulkyung çok heyecanlıdır. Kaldığı yeri karttan bulduktan sonra mikrofonunun açık olduğunu unuturak karta yazılanları mırıldanır.

"İzleyicileri selamla, muhteşem ötesi mükemmel başkana teşekkür et ve konukları şu sıralama ile çağır."

Kyulkyung tabii güzel olduğu kadar da akıllıdır yaptığı hatanın geç de olsa farkına varır ve o parlak gülümsemesi yerini gergin çok gergin bir gülümsemeye bırakır.

"Aaaah! Şey aaaaa... Ahhhhahhaah"

Bu esna da kafasını kaşır. Ardından her iki elini kartlarında sabitler ve "Az önce duyduklarınız bizim küçük sırrımız şişşşşt! Hemen unutun."

Derin bir nefes alır ve verir. Yüzüne en tazeleyici gülümsemelerinden birini kondurur ve teker teker konuklarını çağırmaya başlar. 

"Evet benim minik, tatlı, şeker, pempiş, Pinky Show izleyicilerim. İşte merakla beklediğiniz o konuk geliyor. O geliyor. O. O. O kimdi ah?! Cidden ben ne yapacağım konuklarının sırasını karıştırdım. Aaaa!"

Kartlarını karıştırmaya başlar ve konuklarının sıralarının yazılı olduğu kağıdı bulur. Ardından gülümseyerek, "Eveeet, buldum şimdi sıradaki konuğumuz ay pardon, ilk konuğumuz Park Kahi Sunbaenim geliyor. Wuuhuhuhuu!"

Kahi sahneye gelir ve Kyulkyung'a sarılır. Sırtını sıvazlar ve kulağını "İyi işti." diye fısıldar. Kyulkyung ona minnettar bir şekilde gülümser ve ardından kendisine oturması için arkadaki koltukları işaret eder. Kahi stüdyodaki izleyicileri selamladıktan sonra Kyulkyung'un kendisine işaret ettiği koltuğa oturur.

"Ve şimdi, sıradaki konuğumuz Seventeen'in babası, havalı erkeksi lider S.Coups Sunbaenim. Wuuuu!"

S.Coups sahneye çıkar ve Kyulkyung ile karşılıklı selamlaşırlar. Ardından stüdyodaki izleyicilere döner ve onları selamlar. Daha sonra Kyulkyung ona arkadaki Kahi'nin oturduğu koltukları oturması için işaret eder ve S.Coups oraya yönelir.

"Sıradaki konuğumuz Nu'est 'in melek lideri, JR Sunbaenim. Wuhuhuhuu.

JR koşarak sahneye gelir ve önce izleyicilere sonraysa Kyulkyung' a ışık hızıyla selam verir. Ardından Kyulkyung'a göz kırpar dudaklarını oynatarak 'İyi yapacaksın, sakin ol.' der ve koşarak arkadaki koltukta Kahi ve SCoups'un yanında yerini alır.

Kyulkyung bu esnada hala JR'ın göz kırpışının etkisinden kurtulamamıştır. 

"Nayong! Vu!"

Kyulkyung'un Nayoung'u bu şekilde anons etmesi hem izleyicileri, hem kamera arkasındaki ekibi, hem de konukları kahkahaya boğmuştur. Hala o güz kırpışın ardından kendini tam olarak toparlayamamış olan Kyulkyung'a bu kahkahalar adeta tokat etkisi yaratır ve Kyulkyung bugünkü  yaptığı sayısını sayamadığı, bilmem kaçıncı hatanın farkına varır. Ama çoktan iş işten geçmiştir.

" Ya! Ablanı bu şekilde çağarmaya utanmıyor musun? Seninle yurtta hesaplaşacağız!" diyerek kızgınlığını dile getiren Kyulkyung'la aynı grupta olan Pristin üyesi Nayoung, her adımında ayaklarını sertçe yere vurarak sunbaelerinin yanında koltukta yerini aldı. 

Durumu toparlamaya çalışan Kyulkyung:

-Ehehehheh... Tüm konuklarımız stüdyodaki yerlerini aldıklarına göre Pinky Show Time wuhuhuhu!!!

Kyulkyung'un bu heyecanlı halleri izleyicileri eğlendiriyordu. Kyulkyung'un tüm stüdyoda yankılan bu enerjik sözleri üzerine eğlenen seyirciden kulak zarı patlatabilecek cinsten güçlü kuvvetli bir alkış gelir.

Tüm bu süreç boyunca ayakta dikildiğini fark eden Kyulkyung heyecanla konuklarının karşısına gelecek şekilde sandalyesini konumlandırır ve oturur. Çok gergindir ve lafa nasıl başlayacağını bilemiyordur. Ama o çok şanslıdır​ çünkü sunbaeleri hemen yanı başındadır.

S.Coups gözlerini diğer konukların üzerinde dolaştırarak "Acaba konuşacağımız konu ne olacak çok merak ediyorum. Siz biliyor musunuz?"

Nayoung: Hayır ama tahmin etmesi zor değil. Hepimiz grubumuzda rapçiyiz öyle değil mi?

Nayoung'un S.Coups'a anında yapıştırdığı bu sözlerin ardından JR ve Kahi birbirlerine bu kız ciddi mi bakışları atıyorlardı.

Kyulkyung: Haydi sunbaenim sizlerde tahminde bulunun.

JR: Her birimiz grubumuzda lideriz değil mi? Bence konumuz liderlik olacak.

Kahi: Kesinlikle JR'a katılıyorum.

S.Coups: Bilemiyorum her iki cevapta bana mantıklı geliyor... Ama sanki bende Nayoung'la aynı fikirdeyim.

Kyulkyung: Hazır mısınız? Doğru cevabı açıklıyorum... JR Sunbaenim ve Kahi Sunbaenim'in cevapları olan 'liderlik' doğru cevap. Bugün Pinky Show'un açılışında showun daha sonraki bölümlerde iyi bir şekilde liderlik edebilmem için bu gün siz değerli liderle liderlik hakkında konuşacağız.

Kahi ve Jr el çakar ve S.Coups üzgün bir surat ifadesiyle

"Nayoung ve S.Coups: 0 - Kahi ve JR: 1" 

Kyulkyung: Sunbaenim bu bir yarışma değil. Bu talk show. 

Nayoung: Oh, sunbaenim puan kaybetmemize sahip olduğum için çok üzgünüm bir sonraki sefere biz kazanacağız. Fighting!

Kahi önce bacak bacak üstüne atar ardından da kolunu JR'ın omzuna atar ve 

"Bizim karşımızda mı ahahhah"

S.Coups: Nayoung hiç değilse en azından 1 puan alalım ve öyle kaybedelim. Fighting!

Kyulkyung: Ama sunbaenim bu bir yarışma değil talk show.

Kahi: Haydi Kyulkyung sıradaki soruyu sor.

Kyulkyung: Ama sunbaenim az öncede söyledim bu bir...

Bu esnada Nayoung Kyulkyung'un sözünü böler ve:

-Kyulkyung haydi kolay bir soru sorda liderin kazansın ve sana akşam yurtta yapacaklarını yapmaktan vazgeçsin bebeğim.

- Ama unnie ben dedim ki bu bir...

S.Coups: Vay canına Kyulkyung daha ilk yayının ama heyecanı nasıl zirvede tutacağını biliyorsun aferin sana.

Kyulkyung belki başka bir zaman olsa S.Coups ona övgüde bulundu diye kalp krizi geçirebilirdi ama şu anda hissettiği tek şey ne yapacağını kestirememesinin beraberinde getirdiği korku, endişe.

Kyulkyung "Başkanım sizi çok seviyorum." der ve ellerini kafasına götürerek kalp yapar. Ardından "Kestik!" diye tüm gücüyle bağırır ve koşarak sahneden uzaklaşır.












---Merhabalar!!! Minik bir açıklama.

Malumunuz Türkiye yurt dışından pek  çok dizi, program uyarlıyor. Ve bu dizilerin , programların bir kısmı başarılı olurken azımsanmayacak bir kısmı ise başarısız oluyor hatta bazıları ise komik, gülünç. Kyulkyung kızımızın sunuculuğunu üstlendiği "Pinky Show" aslında "Beyaz Show" 'un G. Kore uyarlaması olacaktı ama sonuç...

Lütfen yorum yapmaktan çekinmeyin, düşüncelerinizi paylaşın. ---

Pledis TVHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin