"Herkese merhabalar! Ben Min Omma ve bu da Pledis TV'nin en düşük bütçeli programı, Min Omma ile Temizlik ! Hepiniz kanalıma ay!.."
Şirket bütçesinde açık olduğu gerekçesi ile Minhyun'un ev sahipliğini yapacak olduğu programa stüdyo ayarlanmamıştır. Minhyun şu anda Nu'est yurdunun mutfağında masada oturuyordur. Kamera ise pardon telefon... Evet telefon, ceomuz bizleri şaşırtmamış ve yine pratik zekasını konuşturmuştur. Kamera, kameraman mikrofon gibi masraflardan kaçınarak Minhyun'un eline telefon ve selfie çubuğu tutuşturmuştur. İmparator ise telefon ve selfie çubuğuna hükmetmiş telefonu çubuğa yerleştirdikten sonra çubuğu telefon ve masanın arasına sıkıştırmış ve canlı yayına başlamıştır. Ama oturduğu yerde rahat bir pozisyon ararken yanlışlıkla masanın ayağına vurmuş ve telefonun sallanmasına neden olmuştur.
Mükemmel refleksleri sayesinde herhangi bir felaket yaşanmadan telefonu tutmuş çubuğu eski konumuna getirmiş ve hiç bir şey olmamışçasına profesyonelce devam etmiştir.
"...Ah, evet... Nerede kalmıştık... Hepiniz programıma hoşgeldiniz. Min Omma İle Temizlik'in ilk bölümünde mutfak temizliği ile ilgili bir kaç minik sırrımı sizlerle paylaşacağım...
Öncelikle temizliğin temel elemanları olmazsa olmazları mutfak bezleri... Mutfak bezleri sürekli ıslanıp kurudukları için mikrop yuvalarıdır. Temizlik bezlerimizi haftada 1 kere plastik ir kabın içerisindeki sıcak sirkeli sabunlu suyun içerisinde bekletiyor ve mikroplarından arındırıyoruz. "
Bunları söyledikten sonra yere doğru eğilir içi tuhaf renkli bir sıvıyla dolu plastik bir sürahiyi masanın üstüne koyar. Ardından elindeki mutfak bezini sürahinin içine atar.
"Sıradaki ise benim favorim... Parlaklığını kaybetmiş olan o en sevdiğiniz çelik çaydanlığınızla tencerenizle vedalaşmanıza gerek yok. Sirkeyi ısıtın ve en değerlinizi o ısıtılmış sirke ile güzelce yıkayın. İyice bastıra bastıra..."
Bu esnada tekrar yere eğilir bir elinde büyük bir tencere diğer elindeyse kaynatılmış sirkeyle dolu bir şişe vardır. Bunları masanın üstüne koyar ve tekrar eğilir. Doğruluğunda elinde bir bez vardır. Bezin üstüne kaynatılmış sirkeyi boca eder ve adeta kaz yoluyormuşcasına, taş yontuyormuşcasına bir kuvvetle tencereyi ovalamaya başlar. Ve devam eder:
"İyice ovalıyoruz. Ardından soğuk suyla güzelce duruluyoruz."
Elindeki tencereyi kameraya adeta sokar ve:
"Bakın ben henüz durulamadım ama yine de parıl parıl öyle değil mi ?"
Elindeki tencereyi eğilir ve yere koyar tabiki de eğildiği esnada sadece kamburu gözüküyor çünkü Minhyun'un bir kameramanı yok...
Elinde bir şişe sirke ile doğrulur ve bu şişeyi kameraya tutarak sallar.
"Millet biliyorsunuz değil mi? Sirkenin faydaları say say bitmez. İşte sirke ile yapabileceğiniz omo! Eyvah! İmdat!.."
İmparator elindeki şişeyi biraz hızlı saklamış olacak ki şişeden bir kaç damla hayır hayır! Bir kaç değil bir sürü bir sürü damla sirke telefona damladı. Telefondan cızırtılar yükselmeye başladı. Minhyun can havliyle bağırıyordu:
"Bin derde deva sirke telefonumu düzelt. Omo! Ne yapacağım ben?!. Telefon hadi düzel."
Telefon damlalardan nasibini aldığı anda görüntü gitmişti ama ses yayınlanmaya devam ediyordu. 1-2 dakika sonra ses de kesildi ama bu esnada Minhyun'un tüm yalvarışları maalesef ki duyuldu...
"Omo! Ceomuz beni öldürecek onun sefie çubuğuna da sirke sıçramış. Telefonum kamerası... Ah lütfen çalış. Ama senin garantin dün bitti. Hadi ama ommana dön geri. Ben senin taksidini daha bitirmedim. Açıl. Açıl!.."
---Merhabalar!!! Minik bir açıklama...
Minhyun'un programı size de bir yerlerden tanıdık geldi mi? Youtuberlar! Telefonla video çekmeye çalışması aslında herkesin bildiği yada basit bir araştırma ile öğrenebileceği bilgileri sadece kendisi biliyor uyguluyormuşcasına aktarışı... Söylediklerini uygulaması ve bu esnada bu uygulamayı kamera aracılığı ile gözünüze sokması... Siz ne düşünüyorsunuz? Youtuberımsı Minhyun hakkında? Yada youtuberlar hakkında?
Lütfen fikir ve görüşlerinizi benimle paylaşın^^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pledis TV
Fanfic--PROGRAMLAR-- --Pinky Show --Baekho ile Ekşi Tuzlu --Joshua İle Ver Fırına --Sunbaeler Ve Hoobaeler -- Min Omma İle Temizlik --Jeonghan Kapıyı Çalınca --Lizzy ile Çarkıfelek --O Ses Aron --Ben Bilmem Noonnim Bilir --Jungah Evle Beni -- Seungkwan...