Tüm stüdyoda Barış Manço'nun Alla Beni Pulla Beni şarkısı yankılanırken Jungah seke seke stüdyodunun ortasına gelir ve çılgınlar gibi dans etmeye başlar bir yandan da şarkıya eşlik ediyordur...
"Alla beni pulla beni al koynuna yar,Gözüm senden başkasını görmez oldu yar,Gönlüm senden bir şey ister nasıl desem yar,Alla beni pulla beni al koynuna yar..."
Şarkı bitmiştir, Jungah tüm kurtlarını dükmüştür ve sıra programın açılış konuşmasını yapmaya gelmiştir.
"Sevgili Pledis TV izleyicileri hepiniz ekranlarınızın başına hoşgeldiniz. Stüdyodaki seyircilerimiz, sizlerde stüdyomuza hoşgeldiniz sefalar getirdiniz."
Bu esnada şakşakcıbaşı Xiyeon -aslında kendisi orkestranın solisti ama Jungah onun görevinin şakşakcıbaşılık olduğu konusunda ısrarcıdır- var gücüyle alkışlamaya başladı ardından stüdyodaki seyircilerde ona katıldı. Jungah halinden memnun bir şekilde eğildi, selam verdi ve paravanların tam ortasındaki yerini aldı.
Joshua'ya baktı çaycıbaşı -ki aslında kendisi programın lokantası ve kafesinin şefidir fakat Jungah'a göre o kesinlikle ve kesinlikle çaycıbaşıdır çünkü onda çaycıbaşı tipi vardır- hazır görünüyordu. Bu da demektir ki Jungah'da hazırdır! Gerçi Joshua hazır olmasa da hazırdır. O her zaman hazırdır!
"Çok sevgili izleyicilerim bugün kimi evereceğimi merak ediyor musunuz? Herkesin ilişkilerinin onaylanmasını beklediği o çifti evereceğim. O çifti çay içmeye diye yollayacak evlilik cüzdanıyla geri getireceğim. O çift kim mi? O çift... O çift... Reklamlaaaar!"
-------------------------------------------------------------------------------------(Yaklaşık 20dk sonra)
"Evet Jungah Evle Beni İzleyicileri tekrardan merhabalar! Çiftimizin kim olduğunu merak ediyorsunuz değil mi? Hemen panelimize dönüyor ve panel üyelerimizin tahminlerini alıyorum."
Panelde sırası ile Ren, Nana, Eunwoo, Han Dong Geun vardır. Ren söze başlar;
-Noona bence çiftimiz JR ve FTIsland'dan Hongki Sunbaenim olacak, yani... Aralarından su sızmıyor maşallahları var! Night Goblin ikisine yaradı; program falan deyip gece evden çıkmalar, Hongki Sunbaenim'le resimler falan atmalar bilemiyorum yani...
Ren bunları nefes almadan bir çırpıda söylemiştir. Herkes şaşkın bir şekilde Ren'e bakıyordur çünkü konuşurken ses tonu giderek artmış adeta durum analizi yapmıyor, tahminini paylaşmıyor da bir şeylerden şikayet ediyor gibi konuşmuştu.
Durumun iyi bir yere gitmeyeceğini fark eden Jungah konuyu toparlamak için "Ren rap yapabildiğini bilmiyordum" demiştir. Ve bunun ardında Şakşakcıbaşı Xiyeon'un önderliğinde bu komik olmayan espriyi tüm stüdyo dakikalarca alkışlamış, hatta bazıları kahkaha bile atmıştır.
Unniesinin izinden giden Nana, Ren'in kıskançlık krizinin üstünü örtmek için mikrofonu almış ve konuşmaya başlamıştır.
-Unnie bence bu çift Jooyeon Unnie ve GD Sunbaenim olabilir. Malum geçenlerde haberleri çıktı çarşaf çarşaf neden olmasındı...
Mikrofunu Eunwoo alır ve:
-Açıkcası kim olacağını bilmiyorum ama umut ediyorum ki biri benimdir. Unnie bu böyle olmayacak ben taliplerimi arıyorum yani. SGK'sı olsun, eli ayağı düzgün olsun, içkisi kumarı olmasın bana yeter. Kriterlerim bunlar takiplerimi bekliyorum, teşekkürler.
Mikrofonu Han Dong Geun alır ve başlar konuşmaya:
-Ö.d. . Bence çiftimiz ben ve Eunwoo olabilir. Çok sevgili hoobaem; içkim yok, kumarım yok, Ceomuz SGK'mı en yakın zamanda yapacağına dair söz verdi, elim ayağım desen maşallahım var. Mekik çekeyim mi mekik ha?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pledis TV
Fanfiction--PROGRAMLAR-- --Pinky Show --Baekho ile Ekşi Tuzlu --Joshua İle Ver Fırına --Sunbaeler Ve Hoobaeler -- Min Omma İle Temizlik --Jeonghan Kapıyı Çalınca --Lizzy ile Çarkıfelek --O Ses Aron --Ben Bilmem Noonnim Bilir --Jungah Evle Beni -- Seungkwan...