Rüya....

70 10 5
                                    

Okuldan sonra eve geçtim. Eve geçince üstümü değiştirdikten sonra yemeğe indim. Annemle babama okulun ilk gününü anlattıktan sonra kitap okumaya başladım. Yaklaşık 1 saat kitap okuduktan sonra annem ve babama iyi geceler dileyip odama gittim. Yarım saat sosyal medyada gezindikten sonra uyumak için hazırlandım.
Ve uyku ...

Azra'nın Rüyası

Boş bir alandayım. Ve uzakta bir insan var. Sanki yaklaşmaya çalıştıkça uzaklaşıyor gibi. Kendimi kontrol edemiyorum. Ve o kıza yakinlaşamiyorum . Nefret ettiğim bir koku yayılıyor. Vücudumun derinliklerinde hissedebiliyorum ve bu çok tuhaf. Yanımdan göremediğim ama hissedebildiğim bir şeyler geçiyor. Yanımdan geçtikçe karşımdaki kız çığlık atıyor. Kızın çığlıklarına dayanamayıp yere çöküyorum. Ellerimi kulaklarıma götürüp onları korumaya çalışıyorum. Nafile. Kızın sesi yerine göğü inletiyor..

Rüyadan Sonra

Korkuyla sıçradım yatağımdan. Doğru annem ve babamın odasına koştum.Odalarına geldiğimde ağlayarak anne ve babamın isimlerini tekrarlıyordum Annem ve babam korku ve telaş içinde uyandılar.
Annem beni sakinleştirmeye çalışıyor. Ve babama sehpanın üzerindeki suyu getirmesini söyledi. Babam annemin dediğini yaptı.. Annem yavaş ve kibarca sütü içirdi. Ben azda olsa sakinleştim.
Sonra odama geçip uyumaya çalıştım.
Ve sonrasında uyku....

Sabah okula gitmeden önce yaptığım kahvaltı sırasında anneme gördüğüm rüyayı daha doğrusu kabusu anlattım. Annem " Alt tarafı rüya Azra'cım " deyip beni okula yoladı. Okula gittim. İlk dersimiz Edebiyat hocanın anlattıklarını not alırken Esilanin sınıfta olmadığını fark ettim. Tam o sırada kapı çaldı ve içeriye Esila girdi. Onu umursamayıp derse dönerken Esila çoktan yanıma oturmuştu. Zilin çalmasından sonra Esila 'ya dünkü rüyamı anlattım. O da rüyaya hiçbir tepki vermedi. Şahsen buna çok şaşırdım. Çünkü rüyamda gerçekçi şeyler çoktu. 2. Ders 3. Ders derken öğle arasına geldik. Esila ve ben kantine indik. Yemeklerinizi alıp masaya oturduk. Tam o sırada o esmer çocuk geldi.

Süre : 4 DakikaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin