- The Tondu Bodyguard -

279 27 2
                                    

- The Tondu Bodyguard -

Cover Editing by _HayleyDawnHarper_

#Part7

"Finally here we are... Hmm Hrp² kita dpt jumpa lagi lepas nie"

Ujar Ivan tersenyum lalu menghulurkan tgn utk b'salaman dgn pinky.. Pinky t'senyum lalu menyambut slm Ivan...

"See u when i see u.."
Jwb Pinky lalu pergi meninggalkan Ivan...

Ivan melihat Pinky sehingga kelibat Pinky tdak lgi kelihatan...

"And, what should i do next?? Hmm call Nick saja lah dlu sruh dia ambil saya cnie..."

Ivan lalu mengambil hp d poket sluar dia...
Skali deringan saja panggilan nya pun berjwb...

"Helo bro... Where are you?"

"Helo I'm here... d Stesen keretapi.. Ko dpt kah ambik saya nie??"

"Erm... okay. around 15minutes saya smpai okay.. kebetulan saya bru hbis shooting nie d dkt² kwsan stesen keretapi.. tunggu jap r.."

"Bah okay..."

Endcall

>>>>>>>>>>>>>>

"Miss... Miss Teksi miss!"
Tegur seorg driver teksi kearah Pinky.. Lalu Pinky geleng kpala menolak utk menaiki teksi itu..

"Miss Pinky Inara... Mari ikut saya... Kmi d arah kan utk menjemput anda..."
Ujar seorang kusai d hadapan Pinky...
Pinky lalu menaikkan kening merasa pelik siapa pula org d hadapan dia yg tw nama penuh dia d tmpat asing sbegini...

"Don't worry miss... Sy slh seorg p'kerja dato henderson.."

Seolah memahami apa yg Pinky fkirkan,kusai itu memperkenalkan dirinya..
Lalu Pinky pun mengikut kusai td...

>>>>>>>>>>>>>>>

"Wahhhhh.... Seronok nya dpt balik rumah semula...."

Ujar Ivan smbil mngeliat dlm kreta sbelum bergerak keluar... Nick hnya t'senyum memandang kembar tdak seiras nya itu...

"Tdak berubah jugak kembar aku nie"

Ujar nick tersenyum... Lalu dia pun trun dri kereta... Bagasi Ivan dsambut oleh pembantu rumah mereka...

"Welcome home son... Mama miss u so much..."

Sapa Datin Sakura... Smbil memeluk Ivan... Nick hnya senyum melihat mama nya yg bgtu bahagia bila dpt berkumpul semula dgn ank² nya...

"Oh mama.. i miss you more... where is Papa??"
Soal Ivan smbil lepaskan pelukan mama nya...

"Hmm biasalah son your papa... Msih bz d office and besides, dia mw knal kn kita dgn someone katanya...."

Ujar datin sakura... Lalu mengajak ank lelaki nya ke dlm rumah...

"Abg!!!!!!"

Kelihatan seorg gadis berumur dlm lingkungan 18thn berlari lalu memeluk Ivan...

"Wow wow... My princess take it easy hahaaa... how are you baby"

Soal Ivan kepada Violet  adik bongsu mereka... Violet  mmg seorg yg manja tp jenis yg berdikari.... Apa² yg dia buat semua atas kehendak dia tp dipersetujui oleh smua kluarga nya...

"I miss you Abg... lama nya bru balik cnie... So Abg stay cnie smpai bila.??"

Soal Violet kepada Ivan...

"Hmmm esok balik sdh bah nie p tmpat Abg..."

Gurau Ivan, Violet memuncungkan bibirnya.. Lalu nick menampar perlahan bbir Violet...

"Ish bdk nie.. Suka buat muka bgtu mcm saja comel... Pcaya lah ko c vicky (nama Ivan d rumah) balik besok... Ko nda nmpak tu Abg khai kasi angkat bagasi dia???"
Kata Nick smbil menunjukkan Violet bagasi yg d angkat Abg khai (slh seorg pembantu rumah mereka) Lalu kedua² tgn Violet d pinggang dan Violet membesarkan mata nya kearah Ivan... Ivan yg sedari td cuba utk tdak ketawa akhirnya t'lepas juga krana melihat gelagat adik bongsunya itu...

Violet dgn perasaan geram mngejar Ivan mahu saja dia mengigit Ivan msa itu... Nick hnya gelengkan kpala.. Sdg mereka b'kejar²an, kelihatan kereta memasuki perkarangan rumah banglo mereka...

"Papa.."

Kata Ivan lalu berhenti berlari, Violet menoleh kearah kereta yg bru smpai... Lalu Violet pergi mendapatkan Papa nya...

"Papa.."

Sapa Violet manja lalu memeluk Papa nya... Kelihatan seorg gadis muda berdiri dsebelah papa Violet smbil memerhati Violet dgn senyuman... Violet melepas kn pelukan Papa nya lalu memandang ke arah gadis itu...

"Well hello there... I'm Violet... Violet Inara..."

Sapa Violet mesra lalu menghulurkan tgn nya.. Gadis t'sebut kelihatan t'kejut namun menyambut slm Violet dgn lmbut lalu t'senyum...

"Wow! Really?My name also have "Inara"... I'm Pinky.. Pinky Inara..."
Gadis itu mngenalkan diri nya.. Sperti Pinky, Violet juga Agak t'kejut bila mna nma akhirnya sama dgn nama gdis dsbelah nya...

"Wow sesuatu yg sgt kebetulan..."

Jwb Violet smbil t'senyum...

"Nick,Vicky come here!"

Arah Dato henderson smbil melambaikan tgn kearah ank kembar nya itu... Nick dan vicky pun dtg kearah mereka..

"Pinky.. Ini ank kembar uncle... Nick dan vicky... Kembar tp tdak seiras.."

Ujar Dato henderson lalu menunjukkan kepada Pinky.. Pinky yg pda mula nya t'senyum tba² mematikan snyuman nya... Apabila melihat salah seorang ank lelaki dato henderson itu adalah Ivan...

"You?!"

Soal Ivan dan Pinky serentak... Membuat kan mereka yg brada dsana kehairanan...

"Kmu kenal??"

Soal nick pada mereka b'dua... Lalu Ivan mengangguk kn kpala...

"Btw I'm nick.. Nicholas Victor, just call me Nick..."

Ujar nick smbil menghulurkan tgn nya... Pinky menyambut slm Nick tp mata msih memandang kearah Ivan..

The Tondu Bodyguard (Completed)Where stories live. Discover now