- The Tondu Bodyguard -

300 23 0
                                    

- The Tondu Bodyguard -

Cover Editing by _HayleyDawnHarper_

#Part11

"Uiii Nick...  Bgun... Hari nie ko teyda scene kh??"

Ivan kejut kan Nick yg msih lagi t'tdur lena d atas katil...

"Hmm... jan lah kacau bah aku pnat nie.."

Jwb Nick mls... Lalu menyambung tdur nya smula... Ivan geleng kpala lalu memasang tali leher.. Smentara papa mereka bercuti Ivan lah yg mengambil alih kerja papa nya...

Berbanding Ivan, Nick lebih memilih utk jd seorg actor sbb bg nya cita² nya jauh lagi pnting b'banding kerja pejabat.. Ivan blh handle... Tulah yg slalu bermain difikiran Nick...

Violet juga suka membuat keputusan sndiri namun stiap kputusan yg dia buat smua dipersetujui..

Baru saja Ivan membuka pintu bilik nya,Pinky sdh berdiri d depan pintu lalu tersenyum manis...

"Morning sir Ivan!"
Sapa Pinky...

"Wooo... Holly crap! T'kejut sya... Pinky!  Jan buat mcm tu lagi... bkin T'kejut..."
Mrh Ivan hmpir saja Ivan t'sungkur bila mana Pinky menyapa nya..

Pinky tertawa melihat kelakuan Ivan... Baru saja Pinky mahu meminta maaf Tba² Ivan hlg imbangan badan dan.....

Pupppp!! Ivan jatuh btl² d atas pinky... (Scene yg sama msa pinky t'sadung dn jtuh atas Ivan d first meet mereka) Pinky dpt merasakan degupan jantung nya berdegup laju... Mata masih menatap antara 1 sama lain.....

"Nda dpt sa control diri sa"
Pinky b'kata sndiri...

"Wow... drama bermula"
Suara Violet mematikan lamunan Pinky dan Ivan...

"I'm sorry Pinky.. let me help you"
Sambil Ivan m'hulur kan tgn hendak menolong Pinky...  Pinky bgun sndiri tnpa menyambut tgn Ivan...

"It's okay sir..."
Jwb Pinky ringkas lalu menyisir rambut nya menggunakan jari...

Violet t'sengih² mcm kerang busuk.. lalu berbisik ke tlinga Ivan...

"Abg dan Pinky ngam... Violet suka tgok..."
Besar mata Ivan lalu memandang Violet dan Violet mengenyit matanya..

"Gulp!"
Ivan menelan liur...

"Excuse me"
kata Pinky lalu pergi ke bilik...

"Oh my god!!! Malu nyaaaaaa...."
Kata Pinky lalu mnutup wajah nya dgn bantal dan teriak spuas nya....

Ivan dan Violet lalu turun ke ruang tamu...

Semasa Ivan t'jatuh atas Pinky rupanya Nick sdh bgun.. msa dia melihat keadaan Ivan dan Pinky entah Knapa dia merasa cemburu... Seharian Nick tiada mood lbih² lg bila dia teringat scene Ivan dan Pinky td..

"Damn it!!! Knapa kunun sa mw badmood sbb nie.? Knapa kunun sa mw mrh², dia tu Bodyguard sa saja pun..😒"

Nick berckp sndiri smbil menongkat dagu nya...
Hmm... Tba² fikiran nakal nick dtg.. Lalu dia m'capai hp nya dan dial no. Pinky..

"Helo?"
Jwb Pinky ringkas 

"Hye syg... miss me??"
Nick menukar suara nya...

"Sapa bah ko nie.? Apa kunun ko mw?"
Soal Pinky mls...

"I want you..."
Nick bersuara

"What??"
Soal Pinky, hmpir saja dia melompat dkatil msa nie...

"Ko rndu saya kah Pinky??"
Soal nick lagi...

"Ihhh knapa sa mw rndu org mcm ko? Knal pun tdak..."
Jwb Pinky lagi...

The Tondu Bodyguard (Completed)Where stories live. Discover now