bab 4

135 7 0
                                    

   Baiklah tuanku. Patik mohon atas kesulitan yang berlaku. Masa bersama patik agak singkat sebenarnya. Kita hanya ada hari ini dan esok sahaja. Jadi, janganlah tuan puteri mengeluh. Baiklah.
   First, saya nak bawa awak berjalan - jalan dahulu. Selepas itu , we go to eat. Okey? Okey. Dengan malas Nur menjawab. Awak ni tak penat ke asyik nak kejar cinta saya je? Awak kan playboy, pasti banyak lagi wanita yang mahu bersama awak. Lagi - lagi Aleeya. Mana awak kenal dia? Tak de apa lah. Dah jom lah nanti lanbat sampai.
    Wah, wah, wah. Tengoklah pasangan couple perampas kita ni. Oh so sweet... Indah sangat. Serta menyakitkan hati. Eh.. sorry.. tak terniat pun nak cakap. Ehe he he. I tak sangka you sayang curang dengan I. You sanggup untuk couple dengan budak mentah tu.. eii.. jijik. Awk ulang balik apa awak cakap ! Zack Zack, Nur menggelengkan kepala dan menarik Zack kebelakang sekaligus menyuruh Zack diam. Apa masalah awak ni Aleeya? Awak yang nak putus dengan Zack lepas tu awak nak couplrle dengan dia balik ye? Oh come on beb. Dia cintakan awak sedalam - dalam cinta dia kot. Lepas tu awak mintak putus awak rasa apa dia rasa? Dia tak rasa apa - apa pun. Dia sedia menerima saya semula. Dah lah sayang jangan layan dia jom kita beredar dari sini. Dia terus menarik tangan Zack dengan lembut dengan senyuman yang cukup indah sekali. Bagaikan seindah senyuman wanita terakhir.
    Balik je kerumah, Nur terus mencapai sebatang pen dan sehelai kertas lalu menulis sesuatu di dalamnya. Siap.  Esok saya akan bagi surat ni dekat awak sayang. Muahh...

kisah cinta kitaWhere stories live. Discover now