Mika bangun dari pengsan dan mendapati dia tidak berbaju dan berada diatas katil didalam bilik tidur Nara. Nara memerhatikan Mika dari jauh yang baru sahaja bangun dari pengsannya.
Nara- hai, awak dah okay?
Mika- kenapa dengan saya?
Nara- Of course i knew, i bakal doktor kan. Hahaha
Mika- Hai Doktor Nara, kenapa dengan saya?
Nara- You're a kidnapper, you're a raper mika, thats the problem. Look at my right arm, it won't move. And it is all your fault!
Mika- ape ni Nara?Mika cuba bangun, tetapi dia baru perasan yang dirinya diikat sepertimana dia mengikat tangan Nara 1 tahun yang lepas.
Mika- Apa kau buat ni Nara? Kau dah gila ke?
Nara- because of you.. aku tak dapat mana-mana tawaran even universiti swasta pun tak nak amik aku!! Scumbag!!!
Mika- Aku minta maaf Nara, lepaskan aku please. Jangan bunuh aku Nara.
Nara- Sekarang kau rasa apa yang aku rasa sekarang kan? Apa yang aku rasa dulu ialah Adakah aku akan mati? Adakah aku terlepas dari kau? Adakah aku terlepas ujian spm aku? Sekarang rasa kan!!
Mika- weh lepaskanlah aku, kita kahwin ye lepas ni. Lepaskan aku ye.
Nara- kahwin? Heh.Nara mengambil jarum suntikan bius,
Mika- weh, ko nak buat ape ni?
Nara- mungkin aku tak dapat bedah orang sampai bila-bila. Mungkin kau lah orang pertama. Jangan risau. Aku pernah cuba bedah something waktu kecil dulu, aku bedah kucing adik aku. And yeah, she's survived tapi 2 jam je. HAHAHAHHAHAHAHAHA
Mika- Kau dah gila Nara! Kau dah gila!Nara terus menyuntik untuk memasukkan ubat bius ke dalam badan mika dan mika pengsan. Nara membeli ubat itu dari farmasi kawan baiknya iaitu zati.
YOU ARE READING
Ye, aku menang
Mystery / Thriller- kenapa kau culik aku bodoh!! - Lepaskanlah saya sayang.. - Nanti bila awak dah keluar penjara, kita pergi paris sama-sama eh?