Top secret
*Tik*Tik*Tik* is het enige wat ik hoorde op het geluid van mijn eigen ademhaling na. Het is een geluid wat ik graag hoor. Denk ik terwijl ik met opgetrokken knieën op mijn lievelingsstoel zit met mijn mooie pantoffels aan. Het zijn mijn lievelingspantoffels ze zijn warm, zacht, schattig en ze hebben de kleur van de hemel. Langzaam sta ik op en loop naar mijn gigantische boekenkast, eenmaal daar pak ik in een bijzonder boek van mijn collectie. Met het boek in mijn handen loop ik terug naar de stoel en ga weer zitten. Kunnen jullie goed luisteren? Want het verhaal wat ik je nu ga voorlezen is heel speciaal, het gaat over een meisje.
"Miss Locksar wat doet u hier?" vraagt miss Eileen Freed. "Ik wil je om een gunst vragen Eileen" zegt miss Juvia Locksar. "En wat is die gunst als ik vragen mag?" vraagt miss Freed. "Ik wil dat je dit kind in huis neemt" zegt miss Locksar. "Waarom ik, waarom niet Simon of Millianna?" vraag ik een beetje verbaasd. "Omdat dit een heel speciaal meisje is" zegt miss Locksar tegen miss Freed. Dit speciale meisje was Erza Scarlett.
15 jaar later
"miss Freed, ik ga even met Levy en Mira de stad in ik ben vanavond op tijd weer terug voor onze training. Mira, ik en Levy zijn namelijk..., wat wij zijn is topgeheim. Ik doe snel mijn zwarte Nike's aan en pak mijn paarse jas van de kapstok. Al rennend kom ik aan bij het café waar ik met Levy en Mira had afgesproken om half twee. Snel kijk ik op mijn telefoon om te zien dat ik 10 minuten te laat was. "Shit!" vloek ik zachtjes. Ik hoop dat ze nog niet weg zijn want ik wil ook mee naar het pretpark waar we heen zouden gaan. Ik pak mijn telefoon om Levy te bellen (Mira neemt nooit op) en te vragen of ze er nog zijn als ze naar me toe komen lopen. "Hey Mira, Levy! Ik ben er" roep ik. "Hey Erza" zeggen ze alle twee tegelijk. "Heb je al je spullen?" vraagt Levy. "Ja ik heb alles" zeg ik. "Kom dan gaan we snel naar de auto" zegt Mira. Mira is al negentien terwijl ik en Levy achttien zijn. We zijn hier niet voor ons plezier, we moeten namelijk iemand vinden. Een persoon met belangrijks informatie over iets wat wij nodig hebben. "Levy, wat is het plan? "Vraag ik. "Eerst zoeken we de persoon die matcht met de foto, we krijgen de informatie en hebben nog wat plezier " zegt Levy. "Klinkt als een goed plan" zeggen Mira en ik. Nadat we een tijdje rond gelopen hebben door het park zie ik opeens iemand die verdacht veel op de foto lijkt "kijk, daar achter die jongen met het zwarte haar zonder shirt" zeg ik. Mira en Levy kijken dezelfde kant op als waar ik heen keek. "Ik zie hem" zegt Mira. "Doelwit gesignaleerd" zegt Levy. We volgen hem onopvallend tot we bij een heel rustig stuk van het park komen. "Meiden nu is onze kans, als we dit snel kunnen doen zijn we zo klaar" zeg ik zachtjes. We gaan erop af. Mira en Levy trekken de jongen mee met een hand over zijn mond zodat hij niet gaat schreeuwen. Uiteindelijk staan we in een afgesloten ruimte. Ze laten de jongen los en lopen de ruimte uit. "Vertel me wat je weet over project PS" zeg ik intimiderend. "Waar heb je het over" zegt de jongen. "Je weet waar ik het over heb dus zeg maar gewoon wat je weet" zeg ik. "Oke dan, maar alleen omdat je het zo lief vraagt" zegt hij. "De locatie van PS is Magnolia, Fiore" zegt hij. "Is dat alles?" Vraag ik. "Dat is maar 5 min lopen" zeg ik. "Ja dat is alles" zegt de jongen. "Kom Mira,Levy we gaan"zeg ik. We laten de jongen los en lopen naar de locatie. Als we er zijn gaan we snel het gebouw in en lopen naar PS. Mira pakt de doos waar de PS in zit en we maken dat we wegkomen voordat de bewakers ons herkennen. Wij zijn namenlijk de drie beruchtste tienerspionnen van heel Fiore. Onze missie is om PS terug bij Miss Freed te krijgen. Nu we PS hebben gaan we snel terug naar Miss Freed. Als we terug zijn lopen we naar de woonkamer waar Miss Freed op ons zit te wachten. "Hier Miss Freed, hier zijn de PS waar u om vroeg. "Eindelijk de PS" zegt ze. "Um.. Miss Freed, mag ik vragen waar PS eigenlijk voor staat?" Vraagt Levy. "Maar natuurlijk meisje, PS staat voor de Perfecte Schoen" zegt Miss Freed. "Dankuwel voor het beantwoorden van mijn vraag" zegt Levy. "Geen probleem" zegt Miss Freed. Dat was het einde van onze missie. "Dag meiden zie jullie later" zeg ik. Ik en de meiden nemen afscheid en ze gaan weer weg. Ik doe mijn Nikes uit en plof op mijn bed. Langzaam sluiten mijn ogen en voel ik mezelf afdwalen naar dromenland.
Ik doe het boek dicht en zet het terug in de kast. Het is al laat en ik ga naar bed. Morgen weer een ander verhaal.
YOU ARE READING
De meest random verhalen in 1 boek
Short StoryIk (Sarah) en mijn bestie (Laura) hebben dit boek gemaakt voor onze verhalen waar we geen heel boek over kunnen maken dus dit zijn allemaal korte verhalen. Sommige verhalen krijgen een deel 2 maar alleen als we daar genoeg inspiratie voor hebben. Al...