Ik waarschuw vast er komen sexueel getinte dingen in voor (ik zeg het gwn) lang leve de lemony lemonade😂😊als je het niet wil lezen moet je dit hoofdstuk maar gewoon skippen😂. (Extra waarschuwing dit is een lemon als je niet weet wat lemons zijn, lemons zijn verhalen waar seks in voorkomt). 😂😊°•*°•*Monopoly*•°*•°
Amber pov.
"Mam ik ga naar mijn kamer" zeg ik.
"Is goed ga maar, o en Amber schat wil je je zus morgen op tijd wakker maken voor school." Zegt mijn moeder. "Tuurlijk" zeg ik. Ik doe alles voor mijn moeder. Mijn moeder is een aardige vrouw, erg lief en behulpzaam. Ik loop de trap op richting de deur van mijn kamer. Als ik langs mijn zus haar kamer loop hoor ik haar muziek weer aan staan. Ik weet heel goed wat dat betekent. Hij is hier. Nu denk je vast wie is hij? Hij is het vriendje van mijn zus Aurora. Hij is Aiden.
Aurora zet altijd haar muziek aan als ze monopoly speelt met Aiden. Ik heb een keer gevraagd of ik mee mag doen maar Aurora zegt dat het niet voor kleine kinderen is. Van hem mag ik wel meedoen maar alleen als het van Aurora mag. Genoeg over hem, ik moet mijn beste vriendinnen Gaia en Bliss nog appen over het huiswerk van wiskunde want Bliss is ziek en Gaia was naar de tandarts. Ik mijn kamer in en leg mijn tas op bed terwijl ik mijn telefoon op de oplader leg. Mijn tas met boeken pak ik zo wel uit, maar eerst even een dutje want ik ben echt moe. Ik zet mijn wekker op een uur en ga dan slapen.*Timeskip 1 uur*
Langzaam open ik mijn ogen als ik merk dat het al avond is.
Shit! Mijn huiswerk!
Snel pak ik mijn spullen en maak de opdrachten die ik nog niet af had.
Als ik eindelijk klaar ben ga ik nog even slapen. Ik word wakker van mijn wekker die afgaat. Ughhh school. Met tegenzin sta ik op en loop naar mijn kast om mijn kleding te pakken.|
Kleding Amber v
Als ik mijn kleding aan heb poets ik mijn tanden en borstel mijn haar, voor de verandering laat ik het vandaag eens los denk ik. Als ik daarmee klaar ben pak ik snel mijn tas en wil naar beneden de trap af rennen als ik me bedenk dat ik Aurora nog moet roepen. "Aurora! Opstaan we moet naar school!"
Ik hoor een zacht "Ik kom al" van Aurora als antwoordt. Dat zit wel goed. Snel ren ik de trap af om ontbijt te maken. Als ik mijn ontbijt net op heb dan komt Aurora van de trap af gestrompeld. "Waarom loop je zo raar Aurora?" Vraag ik. "Omdat ik gister veel bewogen heb" zegt Aurora. "Maar je speelde toch monopoly met Aiden?" Vroeg ik. "Ja dat heb ik ook gedaan" zegt Aurora. Ik laat het gaan en pak mijn fiets sleutel uit het bakje.
"Mam ik ga naar school" zeg ik tegen mijn moeder terwijl ik haar een knuffel geef. "Tot vanmiddag Aurora" zeg ik tegen mijn grote zus. "O sorry Amber ik was vergeten te vertellen dat ik vanmiddag met Celin ga shoppen en ik ben pas laat terug" zegt ze verontschuldigd. "Maakt niet uit, ik zie je dan vanavond" zeg ik. En ik stap op de fiets naar school.*timeskip na school*
"Fiets je met mij mee Amber?" Vraagt Bliss. "Nee sorry ik kan niet ik moet wiskunde nog maken en ik snap de opdrachten niet helemaal" zeg ik eerlijk. "Oke je moet inderdaad je huiswerk wel af hebben" zegt Bliss. Bliss is echt een schat van een meid alleen als ik met haar huiswerk ga maken is het zo druk dat we bijna niks afhebben. "Tot morgen" zeggen we tegen elkaar. Na afscheid te hebben genomen van Bliss en Gaia fiets ik snel naar huis. Als ik thuis aankom zet ik mijn fiets weg en loop naar binnen om er vervolgens achter te komen dat er niemand thuis is.
Op de tafel ligt een briefje van mijn moeder. "Amber liefje, ik ben even naar de winkels ik ben om een uur of half vier thuis" stond er. Ik keek op de klok, het was pas half 12. Ik pakte mijn tas weer en liep naar boven en pakte mijn wiskunde uit mijn tas. Toen ik net mijn boeken had opengeslagen ging de deurbel.
*Tring*Tring*Tring*
Zuchtend liep ik weer naar beneden om de deur open te doen.
Wie zou er voor de deur kunnen staan? Aurora die zou pas laat thuis zijn, mama is naar de winkels en papa is aan het werk tot in de avond.
Ach ja ik zie wel. Ik doe de deur open en zie iemand die ik niet had verwacht, het is......
YOU ARE READING
De meest random verhalen in 1 boek
Historia CortaIk (Sarah) en mijn bestie (Laura) hebben dit boek gemaakt voor onze verhalen waar we geen heel boek over kunnen maken dus dit zijn allemaal korte verhalen. Sommige verhalen krijgen een deel 2 maar alleen als we daar genoeg inspiratie voor hebben. Al...