Ten den byl stejný jako všechny ostatní až na jednu událost. V ulicích San Francisca panovalo ticho a tma. Kolem jedenácté večer jsme s partou kamarádů pobíhali po ulicích. I když nevím jestli je mám nazývat kamarády. Docela často jsem si mezi nima připadala jako černá ovce, ale snažila jsem se to mermomocí skrývat. Doteď jsem si myslela, že jsou celkem v poho, alespoň do tý doby než jsme jako parta rebelů vtrhli do obchodu s nějakejma blištivejma cetkama. No dobře byly to celkem drahý cetky, nechápu jak za to mohou lidi tolik utrácet. To nám bylo celkem jedno, protože jsme chtěli hlavně prachy. No...musím uznat, že moje první krádež v životě dopadla katastrofálně. Vzpomínám na to doteď.
,,Hej ty! Pohni sebou!" zakřičel na mě ten panovačnej týpek vepředu.
,,Zmlkni!" Každej nemá atletickou postavu jako pan vyjímečnej.
,,No tak ale přidej, protože jinak fakt nic nestihnem a já tě nosit nebudu."
"O nic jsem se neprosila debile." Sice to vypadá, že nejsem na něj slušná, ale popravdě, v duchu jsem na něj byla ještě sprostější. Moje podvědomí ho v klidu posílalo do prdele. Běželi jsme stále vpřed až jsme vtrhli do nějakýho obchodu, netušila jsem proč, ale v tu chvíli mi to bylo jedno. Kluci vyndali pistole z kapes od bund a namířili je na jednoho chlápka za pultem. Ten se ihned vzdal a poslušně jim hodil celý obsah kasy do pytle. Lokty rozbili výlohy a kradli všechno co se blýskalo, takže to bylo vážně všechno. Potom co jsme se shodli, že už nic z toho nechceme, tak každej prchal pryč. Než jsem stihla zareagovat, tak mě jeden z nich strčil do rozbité výlohy a já jako jediná jsem tam zůstala ležící v bezvědomí...
Vzbudilo mě jasné světlo svítící mi do obličeje. Několikrát jsem musela zamrkat, aby si mé oči zvykly. Mermomocí jsem se snažila vzepřít na rukou, abych mohla utéct, ale jakoby si mé tělo žilo svůj vlastní život a odmítalo mě poslouchat. Jediné co jsem cítila byla ostrá bolest. Přistoupila ke mě temná postava a začala něco říkat, ale nebyla jsem schopná vnímat.
§§§
Ahoj wattpaďáci!
Jsme rády, že jste na náš příběh narazili a doufáme, že vás zaujal a budete pokračovat ve čtení.
PartaMEE <3
ČTEŠ
Opačné póly se přitahují
Romansa//Pozor: Úmyslně obsahuje nespisovnou češtinu// Nové části budou přidávány po týdnu, takže každé Úterý (možná pokud bude čas tak i ve Čtvrtek). Budeme se snažit, aby kapitoly byly co nejdelší :).