Zoals ik al zei,het was het bijzonderste moment uit mijn leven. Zoals elk meisje,vind ze een jongen waar ze mee naar bed gaat en ontmaagd word. Dat klinkt zo simpel, maar toch is het echt een bijzonder moment. Het begon toen ik binnen kwam. Zijn moeder verwelkomde me, en ze ging om 20:00 weg, en om 23:00 gingen we "slapen". We liepen op de trap en ineens pakte hij mijn arm beet, en zei: ik verlang zo erg naar jou. Ik werd bang maar ik voelde me wel gevleid. Ik zei:"ik ook naar jou". En toen sprong ik in zijn armen toen we boven waren,en al zoenend liepen we naar zijn bed, hij legde mij voorzichtig erop, en trok heel vluchtig zijn broek uit. Ik daarin tegen zat een beetje te staren en lag daar maar een beetje. Na ongeveer 3 minuten denk ik, vroeg hij:"blijf je zo liggen of kleed jij je ook uit?" Toen dacht ik : oh jaa ik stond een beetje lang te staren.
Dus ik trok mijn broek en onderbroek uit, en al gauw toen dat gedaan was, duwde hij me naar achteren, kropen onder de dekens, en toen gebeurde het. Dean heeft mij ontmaagd. Toen we klaar waren, ging ik douchen, trok mijn pyjama aan, en wilde eigenlijk gelijk gaan slapen. Hij niet, want hij bleef heel de tijd aan me zitten. Ik zei dat hij daarmee moest ophouden,want ik was moe en wilde slapen. De volgende ochtend werd ik rond half 11 s'ochtends wakker, en liep naar beneden om een ontbijtje voor Dean en mij te maken. Ik was even vergeten dat zijn moeder er ook nog was,dus die kwam ik beneden natuurlijk tegen. Toen ik net de koelkast open wilde doen voor wat yoghurt, was het enige wat ze zei dit:"hebben julie het met condoom gedaan?" Ik wist niet wat me overkwam...Hoe kan ze het weten!? "Jaa Dean neemt tegenwoordig wel vaker meisjes mee naar huis, en altijd word het wel wat meer dan alleen slapen" Ik dacht meteen:"wel vaker!?" Maar het aller belangrijkste....Ik weet eigenlijk niet, of we het met condoom hebben gedaan...
JE LEEST
maybe i'm pregnant
Teen FictionAshley, 19 jaar oud. Als ze gaat stappen met vriendinnen komt ze een leuke jongen tegen. Ze gaat het hem mee naar huis, en komt de volgende dag nog een keer. Wat zal er die avond gebeuren? En zullen ze nog verder gaan, of blijft het erbij?... Veel...