de ontmoeting

20 1 0
                                    

Het begon op vrijdagavond. Ik en mijn vriendinnen gingen stappen, want ik ben tenslotte al 19. Al gauw kwamen we aan bij club vie. Het was er echt heel gezellig en er waren hele leuke mensen als je snapt wat ik bedoel haha. Ik ging een drankje halen en toen kwam ik Dean tegen. "Hoi" zei ik. Hij reageerde echt alsof hij teveel had gedronken maar hij was gewoon een vrolijke jongen. We vroegen aan elkaar hoe oud we waren en...nou ja, je weet wel hoe dat gaat. Uiteindelijk was het een leuk gesprek en liep ik weer terug naar Tierra en Diana, mijn 2 beste vriendinnen met wie ik ging stappen. Na ongeveer 2 shotjes en 2 glazen bacardi - cola vonden we het wel genoeg. We pakte onze jassen en liepen naar buiten. Toen kwam het moment dat ik Dean tegen kwam! Ja inderdaad, nog een keer. Hij vroeg of ik mee wilde naar zijn huis...Tierra en Diana zeiden me om het niet te doen, maar ik ben natuurlijk hartstikke eigenwijs geweest. Dus uiteindelijk liep ik met hem mee naar huis, en  bleef daar slapen. Er was niks gebeurt, alleen telefoon nummer uitgedeeld en een knuffel toen ik wegging. In deze tijden kan je namelijk niet zomaar met een jongen meegaan want dan ben je binnen de kortste keren zwanger. De volgende ochtend toen ik wakker werd stond ik al om half 8 op, want ik kon niet meer slapen. Ik dacht eraan om gewoon weg te gaan zonder iets te zeggen...hij had tenslotte toch mijn nummer dus als hij zich af vroeg wat er was kan ik het hem altijd nog vertellen. Dus ik kleedde me om, en trek mijn schoenen en jas aan. Ik liep naar buiten, onderweg naar huis. Onderweg kwam ik Diana tegen in de stad. Normaal gesproken geven we elkaar en knuffel en doen we gewoon wat alle best friends doen...maar dit keer was het anders...Ze zei alleen: hooii ik spreek je morgen wel. Dus ik dacht meteen dat, omdat ik niet naar haar en Tierra had geluisterd, ze mischien beledigd ofzo was. Ik zei maar gewoon "oke, spreek je morgen dan" en ik liep verder naar huis.

                                           1

maybe i'm pregnantWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu