Wat weet je niet? "Nou je komt zomaar ff binnenvallen met het nieuws dat je zwanger bent, en dan probeer je eigenlijk te vragen of ik dan wil oppassen enzo." Nou als je het niet wilt kan je het ook gewoon zeggen hoor...nou toedels. "Neee blijf nou,ik bedoel het normaal hoor" Ik loop naar de voordeur,trek 'm open en sla 'm heel hard dicht. Pff wat een gezeur zeg. Ik zou naar mijn ouders toe kunnen om het te vertellen,in de hoop dat ik heel mischien nog daar terecht kan aangezien mama heeft gezegd dat ik daar nog steeds woon...rond half 2 kom ik bij mijn huis aan en bel ik aan. Ik heb natuurlijk de huissleutels, maar ja als ze er niet zijn heeft het weinig nut. Tenzij...ik gewoon naar binnen ga om ze op te wachten! Ik ging het gewoon doen. Ik naakte de deur open, en liep met mijn spullen naar mijn kamer. Nog geen 10 minuten later, hoorde ik pap en mam binnen komen. Ik liep naar beneden en deed de tussendeur pas open als ze op de bank zaten...anders word het echt een chaos. Tjuuk. "Hoi mam, hoi pap." Wat doe jij nou hier!? "Ik woon hier toch nog?" Uhm ja?...lieverd, begon mam. Waarom ben je hier weer heen gekomen, en wat wilde je vragen?" "Nou eigenlijk wilde ik niks vragen...maar iets vertellen." "Nou henk, kom zitten Ashley wilt wat vertellen" Toen viel er een lange stilte...ik wist gewoon niet hoe ik het moest vertellen...en hoe zouden ze reageren? "Uhm, nou die ene keer was ik toch bij Dean? "Ja?" "Nou, ik bleef die nacht bij hem slapen, en niet bij een vriendin" "dus je hebt gelogen? " "Tja...eigenlijk wel...maar ja, als ik het had gezegd had het natuurlijk weer niet gemogen...maar...Hoe dan ook...ik ben...zwanger." "JE BENT WAT!?" "sorry" "je hoeft geen sorry te zeggen, want het is ons probleem niet. Je gaat er zelf voor zorgen en je zoekt maar een baan om het te kunnen onderhouden. "Pardon,het!?" "De baby dan, het maakt niet uit, we willen dat je nu het huis verlaat." Ik deed wat ze zeiden, maar eerst rende ik heel vlug naar boven om al mijn geld te pakken, en heel snel wat kleding uit de wilde weg gepakt. Ik rende naar beneden en liep naar naar mijn fiets. Waar moet ik nu slapen? Ik ging maar naar het dorp toe, want daar zit een steegje waar meestal wel wat dingen staan die mensen weggooien uit huis zoals een: stoel, of een bed. Ik zette mijn fiets bij het steegje en keek rond...ik zag een krukje staan, en zette daar al mijn spullen bij. Er kwam iemand aangelopen...maar ik kon niet goed zien wie het was... "Wat doe jij nou hier!?"
JE LEEST
maybe i'm pregnant
Teen FictionAshley, 19 jaar oud. Als ze gaat stappen met vriendinnen komt ze een leuke jongen tegen. Ze gaat het hem mee naar huis, en komt de volgende dag nog een keer. Wat zal er die avond gebeuren? En zullen ze nog verder gaan, of blijft het erbij?... Veel...