Capitolul 6

47 6 5
                                    

"-Izza stai!" se aude vocea lui Harry.

"-Pleacă Harry,du-te înapoi la curva aia de Maya și lasă-mă dracului!" mă răstesc eu la el.

El se aproprie de mine și mă prinde strâns de talie,cu o mână iar cu cealaltă pe umărul meu.Se apropie din ce în ce mai aproape de mine,făcând contact vizual.Se întinde spre buzele mele,vrând să mă sărute,însă eu nu răspund la sărut.

"-Sărută-mă Izza" îmi spune.Nu vreau să mă sărut cu el,nu vreau să mă folosească şi apoi să sufăr..dar gândurile mele sunt oprite de gura mea care se deschide.Harry mă sărută apăsat,limbile noastre protestează una celeilalte pornind ul "al treilea Război Mondial ".Vreau să mă retrag,dar Harry nu mă lasă,sinceră să fiu şi mie îmi place.Nu aş mai pleca din brațele lui.Mâna mea strânge părul lui creț.Pe cât îmi place de mult,pe atât e mai rău pentru mine.

Ne oprim din sărut,Harry uitânduse la mine.

"-Eşti aşa de frumoasă şi perfectă." îmi şopteşte la ureche.Iar eu îmi muşc buza,deja simt cum roşesc.
Adevărul e că ăsta a fost primul meu sărut adevărat.Exceptând cele di jocurile "adevăr şi provocare"...aa da,şi unul din clasa a III-a,cu nu tip,dar alea nu au însemnat nimic.Cel de mai devreme a fost unul divin,chiar dacă a fost într-o baie,totuşi e ok.
Sunt oprită di gândurile mele de Harry.

"-Vrei să mergem înapoi la masă?" mă întreabă lent şi atent privindu-mă în ochi.

"-Nu,nu vreu..." spun eu încet.

"-Păi atunci ai tu vreo idee mai bună?"

"-Ce zici...de apartamentul..tău...?" îmi scapă cuvintele.

"-Mă întrebi sau îmi spui?" zâmbeşte Harry,cu un zâmbet jucăuş.
Eu rămân tăcut,dându-mi ochii peste cap.

"-Bine păpuşă,haide să mergem." spune şi ne îndreptăm spre uşa băii,apoi cea de la ieşire.

Mergem spre maşina lui Harry,el îmi deschide uşa şi apoi merge spre partea opusă aşezânduse la volan, porneşte căldura şi radioul la volum mic.

Drumul e tăcut.Eu le trimit un mesaj lui Jenny şi lui Bea,ştiu că se îngrijorează repede așa că le anunț.
Ajungem într-un sfârșit la apartamentul lui Harry.Totul e la fel cum le lăsasem.Asta înseamnă că Harry nu şi-a făcut de cap pe aici cu vreo târfă.Defapt ce tot vorbesc?El nici măcar nu simte nimic pentru mine şi eu mă gândesc la aventurile lui.Ce toantă sunt şi eu.

"-Simtete ca acasă!" îmi spune Harry.

Vreau să răspund,dar sunt întreruptă de burta mea care chiorăie.Ideea e că nu am putut mânca mai nimic la cantină din cauza certei de mai devreme.

"-Mm..bănuiesc că ți-e foame,şi mie,ce-ar fi să comandăm pizza." îmi spune Harry.Eu aprob din cap,iar Harry îşi scoate telefonul şi comandă 2 pizza,iar eu mă aşez pe canapea uitându-mă în gol.Nu ştiu ce să cred din toate astea,nu ştiu ce simt,sunt debusolată total.

"-Hei,s-a întâmplat ceva?" mă întreabă Harry aşezându-se pe canapea lângă mine.

"-Nu,defapt da,las-o baltă." nu vreau să-i zic ceea ce simt aşa că încerc să evit anumite subiecte.

"-Ei haide,spune-mi ce e." îmi spune blând.

"-Uite Harry,nu ştiu ce să zic,cum te schimbi de la o stare la alta.Acum câteva zile ai fost drăguț cu mine,iar azi la cantină mă evitai şi acum brusc iarăşi eşti drăguț.Jur că nu mai înțeleg nimic.Eu,eu sunt..." îi spun şi se aude o bătaie în uşă.Sunt cei de cu pizza.Ce bine că sunt salvată de clopoțel exact la țanc.Tocmai eram pe punctul de ai spune lui Harry că îl plac.Chiar foarte mult.

Perspectiva lui Harry:
Merg spre uşă pentru a deschide celor de la pizza.Idioții ăştia intervin tocmai în momente importante.Izza era pe punctul de ami spune ceva.Oare ce ascunde?
În fine,iau cutiile cu pizza şi dau banii curierului lăsând şi ceva bacişchiar dacă nu merită şi închid uşa.

"-Haide să mâncăm sunt mort de foame." îi spun Izzei şi ea vine la masă.Începem să mâncăm iar Izza e plină de ketcup.Încep să râd din cauza feței sale murdare.Pe fața ei se observă o încruntătură.

"-Ce e așa amuzant?" întreabă ea arțăgoasă.
Şi eu iar încep să râd.Aceasta e cea mai frumoasă clipă:O Izza plină de ketcup şi nervoasă,dar totuşi arată așa de bine.Nu îmibpot imagina că nu are prieten.Mă rog,nu mă interesează...sau poate da?

"-De ce tot râzi?" mă reîntreabă.

"-Eşti tot un ketcup :)))))." spun amuzat.Ea se înroşeşte instantaneu.

Am vrut să o şterg eu (cu un sărut) dar se şterge înainte.Firar!

"-Şi ce ai vrea să facem acum,e abea ora 15:30." o întreb.Eu am alte gânduri..Evident,dar mă şi plesneşte dacă i spun.

"-Eu cred că o să merg acasă,defapt la cămin.Sunt foarte obosită.În plus mâine am cursuri.Spre norocul meu ele încep de la 10:00." îmi spune ea.Vreau să mai rămână.Sper să o conving.

"-Mai rămâi,ne putem uita la un film,sau la TV.Doar rămâi."

"-Nu cred că ar fi o idee bună, şti ce s-a întâmplat ultima..." spune ea,dar nu o las să termine fraza.Mă apropii de ea şi o sărut.Buzele ei sunt perfecte.Ea îmi răspunde la sărut,spre surprinderea mea.Ea se retrage din sărut iareu mă uit la ea insistent.Ochii ei vor să se uite la mine,dar mereu îşi fereşte privirea ceea ce mă enervează.

"-Haide Izza,rămâi.Dacă adormi mergi mâine după cărți şi toate cele."
Ea se uită întrun sfârșit la mine.Şi îmi spune:

"-Mm..bine,rămân." Yass.Ziua asta chiar că mi-a ieşit.

Perspectiva Izza:
Hmm..nu pot să cred că am acceptat propunerea lui Harry.Ş m-a sărutat din nou.Nu ştiu de ce sunt timidă,chiar foarte timidă,dar Doamne..M-A SĂRUTAT.Ziua poate fi întradevăr bună.

"-Şi,ce film ai vrea să vedem?" întreabă el.

"-Nu ştiu,zi tu." nu am idee ce film să aleg.Dacă nu îi place?

"-Zi,data trecută am ales eu şi aş fi u nesimțit dacă aş alege tot eu." câteodată e oricum nesimțit..deci..

"-Ce zici de <<The blue lagoon>> ?" Am mai văzut filmul acesta și e chiar frumos.

"-Ok.." îmi spune şi mă trage de mână în dormitor.Eu mă aşez pe pat pe margine şi el aprinde televizorul căutând filmul.Îl găseşte imediat şi filmul începe.El se aşează lângă mine şi eu mă dau de lângă el.Cad jos,evident,sunt pe marginea patului.
El înepe să râdă şi îmi spune:

"-Vezi dacă nu asculți?Haide încoace,nu te mânânc."

"-Fuck." şoptesc eu.Dar de geaba şoptesc.El a auzit oricum,şi bineînțeles începe să râdă.
Într-un sfârşit mă pun în pat,dar nu chiar lângă el.
...
Filmul cred că s-a terminat şi eu presupun că am adormit.Brațele lui Harry sunt lipite de mine formând o "îmbrățişare" strânsă.Eu tresar imediat ce realizez că sunt în brațele lui.

"-Harry?!" îi spun eu.

"-Da Izza?Ce s-a întâmplat? "

"-Nu crezi că ar trebui să plec,nu vreau să întârzi mâine şi..."

"-Linişteşte-te Izza!" mă întrerupe Harry. "Culcă-te la loc."
Apoi adorm la loc.

În dimineața următoare mă trezesc,foarte devreme,cu o durere de cap.Realizez că Harry...

Heii,am pus capitol nou,sper să vă placă.Ştiu că nu am postat de mult dar am fost cam ocupată.
Vă mulțumesc pentru cele 111 vizionări.Vă pup 💋💞

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: May 20, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Fata cea nouăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum