Capitolul 4

40 6 0
                                    

Brusc pe scaun se aşeza Zayn..

"Bună,eu sunt Zayn,tu trebuie să fi Izza,fata cea nouă?"  spune Zayn cu un zâmbet drăguț.

"-Da eu sunt,Izza,fata nouă." spun plictisită.

Acest "Zayn" este chear drăguț..şi frumos.Acum în spatele nostru îşi face apariția Harry cu Maya.Observ că Harry îi oferă o privire ucigătoare lui Zayn,apoi se uită la mine ciudat,dar este întrerupt de roşcată care îi oferă un sărut.
Începe filmul de groază.De felul meu nu sunt fricoasă,doar că ăsta e un film înspăimântător reuşit.Mă ghemuiesc fiind speriată şi închid ochii.Dintr-o dată o mână se aşează pe piciorul meu,mâna lui Zayn.

"-Dă-mi mâna." îmi spune Zayn în şoaptă cu un zâmbet jucăuş.
Iar eu o întind înspre el.Simt privirea arzătoare a lui Harry asupra noastră.Pe tot parcusul filmului mâna mea era într-a lui Zayn,Herry uitându-se la mine nu la film.

Filmul se terminase aşa că am ieşit din sală înaintea tuturor.Le aştept pe Bea şi Jenny,fiindcă îmi este foarte foame.
Apar şi ele.Vrem să ne îndreptăm înspre maşină aceasta având o roată desumflată.O ploaie îşi face apariția.
GROZAV.Asta e ziua mea norocoasă.

"-O să chemăm un taxi,vin mâine după maşină." spune Jenny,iar eu şi Bea aprobăm.
Jenny scoate telefonul vrând să sune la un taxi,dar e întreruptă de Liam..

"-Vă duc eu cu maşina,e chear aici,în fața mall.ului." ne spune Liam,iar noi ieşim afară.Dar,din nou mâna lu Harry mă apucă de braț.

"-Tu vi cu mine." spune acesta încrezător.

"-Lasă-mă.Nu vreau să mă urc în maşina ta." îl anunț.

"-Dacă nu urci singură te iau pe sus." rânjeşte Harry şi merge lângă maşină trăgându-mă după el.A vrut să îmi deschidă uşa dar eu îi spun:

"-Pot şi singură,i-a mâna de pe mine."
Apoi merge pe partea opusă şi se aşează pe scaunul şoferului.

"-Ți-e frig?" mă întreabă Harry,iar eu dau din cap.Acesta porneşte căldura.

"-1.De ce m-ai chemat în maşina ta?
Şi 2. Unde naiba vrei să mă duci şi ce vrei să-mi faci?" strig eu.
Mă sperie,dacă vrea să-mi facă rău?

"-1.Te-am chemat să intri,evident şi 2. Mda aş putea să-ți fac multee.Dar nu cred că e momentul potrivit. Aşa că nu mai fi aşa încăpățânată,ok..eu nu vreau să îți fac rău." îmi spune Harry.
Nu ştiu ce are de gând,nu ştiu mai nimic despre el,nu ştiu ce vrea de la mine,dar un lucru îl ştiu sigur.Îl plac,nu ştiu de ce dar îl plac,multt.Dar Jenny mi-a zis că nu are relații.

Harry porneşte maşina şi radioul.Picăturile de ploaie se aşează pe parbriz.Eu privesc pe geam,îngândurată.O piesă apare la radio.."Love me like you do"
Ador piesa asta.Mă regăsesc într-un fel.Fără să-mi dau seama încep să o fredonez cu Harry...apoi mă opresc.

"-De ce te-ai oprit,ai o voce frumoasă." îmi spune Harry..cam toată lumea spune asta,dar mie nu mi se pare.

"-Am ajuns!" mă anunță.

"-Unde mai exact?" îl întreb.

"-Nu mai pune atâtea întrebări..ok?
Ăsta e apartamentul meu,nu pre stau pe aici..doar ocazional." mh..ciudat

"-Şi de ce m-ai adus aici?" îl întreb.

"-Am zis să nu mai pui întrebări Izzabella!" îmi spune Harry răstindu-se,mă enervează că îmi spune aşa,eu prefer "Izza".

"-Izza",spune-mi Izza." mă răstesc şi eu la el.

"-Cum spui tu,Izzabella." spune cu un rânjet pe față.Apoi mă trage după el spre apartament.Urc scăriile şi ne oprim în fața uşii.O descuie şi intrăm.
E destul de mare.Are o sufragerie,bucătărie şi încă două uşi..presupun că e o baie şi dormitor.

"-Îți place?" mă întreabă.

"-Mda,e frumos,la ce m-ai adus aici Harry?"

Nu îmi răspunde,în schimb el se aşează pe canapea deschizând televizorul.Îmi face semn să merg lângă el,dar eu refuz.

"-Haide aici Izz!" îmi spune.

"În numele lui Dumnezeu,spune-mi Izza!" țip la el.

"Ohh iubito,nu mai fi atât de îngâmfată aşa că hai aici."
OMG..mi-a zis "iubito"..mia plăcut
Simt cum mă roşesc.Merg înspre el,aşezându-mă pe canapea,nu tocmai lângă el.

"-Haide lângă mine,nu te mânânc...încă." îmi ordonă,iar eu mă conformez muşcându-mi buza.Urmează nişte minute de tăcere,care sunt întrerupte de burta mea,care "urlă" de foame.

"Ți-e foame?Trebuie să fie ceva de ronțăit prin frigider." îmi spune el.

"-Nu mai bine m-ai duce acasă,sau merg singură." nu apuc să termin ce aveam de spus că sunt luată de mână de Harry şi mergând înspre frigider.

"-N-am mai nimic." spune râzând
"-O să fac nişte clătite cu nuttella..îti plac?" mă întreabă.

"-Dacă îmi plac? Le ador." îl informez în timp ce el scoate din frigider şi dulap ingredientele corespunzătoare.

"-Şi eu te ador." îmi spune cu un zâmbet.Gropițele lui ieşid la iveală..
Eu îmi ridicându-mi o sprânceană.

"Nu ai de gând să mă ajuți?" spune aruncând cu făină în mine.Iar eu i-au un pum de făină procedând ceea ce a făcut el mai devreme.Acum are loc un "Război de făină."

"-Gata,gata,altfel nu va mai rămâne nimic pentru clătite." spun eu.
Chear mi-a plăcut latura jucăuşă a lui Harry.
...
Clătitele sunt gata,ne aşezăm la masă şi începem să mâncăm.Mâna mea se îndreaptă spre borcanul cu nuttela,la fel şi mâna lui.Facem contact vizual,secunde întregi.Mă pierd în ochii lui verzi de jad.
...
Suntem întrerupți de telefonul lui care vibrează.El respinge apelul.

"-Hmm..cine a fost? De ce ai reapins apelul?" îl întreb eu.

El nu îmi răspunde,dar văd că pe fața lui apare o încruntătură.Oare de ce?
Brusc a revenit la acel Harry inervant.
El îşi ia jacketa şi se încalță.

"-Haide Izza,te duc la cămin! A intervenit ceva."

Auch..asta a durut.Ce e cu el? Ce planuri are?

Heii,am pus capitol nou,sper să vă placă ❤❤❤

Fata cea nouăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum