Частина 1

1.9K 85 14
                                    

Всім привіт, мене звати Рита. Мені 20 років. Як я виглядаю, можете подивитися на фотографії зверху.

Живу я з мамою. Мій тато зник  3 місяці тому. Чому він зник я не знаю, мама мені про це говорити нічого не хоче. Після того як тато зник ми з мамою переїхали до Кореї. Живемо ми в двухкімнатній квартирі в центрі Сеула. Забула сказати я не бідна но і не багата. Скажем так, мені ніколи нічого не бракувало, я мала все що тільки захотіла. Ви не подумайте я не  якась там фіфа , яка транджирить останні гроші. Просто я дуже люблю солодке. І майже всі свої гроші я трачу на нього.

У мене є найкраща подруга Бо Йон. Ми з нею познайомилися в кіно. Моя мама захворіла і не пішла зі мною,так в мене з'явився зайвий білет. Викидати я його не збиралася і залишила собі. Перед сеансом, я замітила дівчину яка сиділа на дивані та плакала. Я підійшла до неї та спитала
- Що трапилося?
Виявилося, що її хлопець зрадив їй з найкращою подругою. І це все з нею трапилося сьогодні і тут. Після того що я дізналася. Я була як дикий кабан. Я була готова розірвати того хлопця на шматки, но стримала себе. Я запропонувала їй сходити зі мною в кіно, щоб розвіятися. Вона погодилася. Після кіно ми ще з нею погуляли трохи ,поговорили. От так і здружилися.

Забула розказати про неї. Бо Йон дівчина невисокого росту та з коротким рудим волоссям. Займається спортом,тому має гарне тіло. Її батьки мають кондитерску. Також вона має старшого за неї на 6 років брата Бо Гома. Він як і Бо Йон має руде волосся. На відміну від неї він високий та розумний.

Ми з Бо Йон вирішили стати співачками, тому разом ходимо в інститут культури. Також ми обожнюємо групи: EXO, BTS, MONSTA X. Боже які вони класні, я могла б говорити про них вічно, але історія про мене.

З назви видно що я вампір. Моя мама сказала, що я народилася вампіром. Але не звичайним вампіром який висмоктує кров, а вампіром спогадів. Щоб вижити я маю харчуватися спогадами, дивно звучить но це так. Я зазвичай висмоктую з людей погані спогади, хоч для таких як я це погано, но з цим нічого не поробиш. Із- за того що я на "дієті " в мене менше можливостей чим у інших вампірів. Я можу ходити коли сонячно но не можу швидко пересуватися. Про те що я вампір знає тільки мама та Бо Йон. Назва таких самих вампірів як я сампіри. Сампіри вважаються рідкими та самими старими вампірами. Їх бояться всі інші вампіри із за їх сили, забирати спогади. Також у деяких можуть розкриватися ще дари. Так у мене з'явилося дві сили: вогонь та зцілення.

Від автора:
Якщо вам сподобалося то пишіть в коментарях чи продовжувати. Надіюся на вас. Вибачте що така маленька глава, не люблю маленькі глави,так шо вибачте. Папа всім удачкі.!!★★★★

ПершокурсницяWhere stories live. Discover now