İçeri girip kapıyı kapattı ve yere çöktü. Eve koşarak geldiği için nefes nefese kalmıştı. Aklına asano'nun çığlığı gelince istemsizce sırıttı, keşke video çekseydi, belki o zaman ona şantaj yapardı. Sinirle kafasını salladı düşünmesi gereken daha önemli işleri vardı. Vizeler yaklaşıyordu ve asano'nun aksine kendisi birinci olmak için çalışması gerekiyordu, konuları bilse bile üzerinden geçmek zorundaydı, onu geçip kesinlikle birinci olması gerekiyordu.
Neden? Neden onu geçip birinci olmak zorundayım, bunu neden bu kadar umursuyorum ki?
İyi bir liseye gidebilmek için..? Bunun doğru olduğuna kim inanır. Ben sadece ailemi etkilemek için okul birincisi olmaya çalışıyorum.
İç çekerek çöktüğü yerden kalktı ve odasına ilerledi, ev boş diye düşündü, her zamanki gibi. Odasına gelince uzun bir süre kapısıyla bakıştı, girmek istiyor muydu? hayır, içeri girdi. Bir kitaplık dolusu olan test kitaplarına baktı, eline matematik kitabını ve kalemini alıp sandalyesine oturdu, test çözmek istiyor muydu? hayır, hayır bunu istemiyordu. Kitabını açıp kaldığı sayfadan devam etmeye başladı, kendi kendine mırıldandı;
"Bir insan çok şey isterdi ama genellikle istemediğini gerçekleştirirdi. "
Gülümsedi ve kalemini alıp cevabı kafasından bulduğu soruyu yapmaya başladı, ne kadar gülümsesede gözleri boş boş bakmaya devam etti.
-----------------------
Asano nun canı fazlasıyla acıyordu. Artık karma nasıl nişancıysa kendisini tam alnının ortasından vurmuştu. Acıyla iç çekip evine yürümeye başladı, hava kararmıştı ve daha fazla dışarıda durmak istemiyordu.
Eve geldiğinde anahtarla kapıyı açıp içeri girdi, odasına adımlarken salondaki babasınada merhaba demeyi unutmamıştı. Odasına girip kapıyı kapattı ve kendini yatağa attı, alnı hala acıyordu ama bunu umursayamazdı, sonuçta o taşı atan karma'ydı. Gülümsedi ve gözlerini kapattı, aklına gelen o ağşık olduğu gülümsemeyle gülümsemesi dahada genişledi. Yatakta yan dönüp bugünün analizini yapmaya başladı, kötü bir gün değildi. İki kez karma yı görmüş ve onunla konuşmuştu, bu büyük bir gelişmeydi, çünkü normalde onunla konuşmak çok zordu, ayrıca dayak da yememişti. Kendi düşüncesine güldü, belki dayak yememişti ama anlının tam ortasına taş yemişti.
İç çekip hayal kurmaya başladı, bunların bazıları masum, bazıları ise hiçte masum değildi.
----------------------
Esneyerek başını kaldırdı kitaptan. Saate kaydı gözleri ve şaşkınlık büyüdüler, 03:12. Ofladı ve masasından kalkıp pijamalarını giydi, gene geç saate kadar ayakta kalmıştı ve gözlerinin çöktüğüne emindi. Aklına gelen şeyle duraksadı ve kulak kabarttı. Ses yok, bu normal ama eve gelselerdi onları fark ederdim. Sıkıntıyla iç çekip banyoda işini halletti. Yatağına girip gözlerini yumdu ve düşünmeye başladı, bugün neler olmuştu? Sıradan şeyler, tek fark asano yu görmemdi. Nagisha ya gene yaklaşamadım, koro-sensei ye ciddi bir zarar veremedim. Yatakta yan dönüp düşüncelerinde uzaklaştı ve kendini kabuslarının kollarına bıraktı.
Bölüm kısa biliyorum çünkü şarjım az ve bundan sonra istek bölğm yayımpayacağım onu isteyen okuyabilir istemeyen okumaz hikayeyle alakalı değil ama smut var lxkskdmls iyi geceler millet