Medyaya isterseniz bakmayın ldhdkdhkebdk
Doujin vardır yani smuttt~ valla bu benim en sevdiğim (çünkü yazar bu shiple ilgili doğru düzgün bir bu doujini biliyor)
Neyse biliyorum bana küfrediyor bu gerizekalı niye yb atmıyor diye yakınıyorsunuz
-banane
Kdkxldjldchlshclfjşejd
Keyifli okumalar.
Çalan alarma bir küfür savurup yerinden doğruldu. Hala uykusu vardı ama okula gitmeliydi. Hem biricik aşkı, hemde iki düşmanı için. Yataktan kalkıp esneyerek gerindi. Uykusunu almamıştı ve şuan muhtemelen gözleri çökmüştü. Umursamadı.
Banyoya girip elini yüzünü yıkadı. Uykusu birazdaha açılınca aynaya bakma cesaretini gösterdi. Belki salak olduğundan bunu yapmıştı ama Karma bunu kesinlikle deli cesaretine veriyordu. Berbat haldeydi.
Dağılmış saçları sanki kendi iradeleri varmış ve yeni bir partiden dönmüşcesine bir hal almıştı. Belki Karma hayal görüyordu ama galiba bir tutam saçı bir insan figürüne bürünmüş ve el hareketi çekiyormuş gibi duruyordu. Kafasını sallayıp eliyle saçlarını biraz düzeltti, en azından insana benziyordu şimdi.
Gözlerini sıradaki hedefine yöneltti. Artık gece uyurken birisi kafasına baskı yaparak iyice yastığamı yapıştırmıştı bilmiyordu ama yanağında kocaman kırmızı bir yastık izi vardı. Eline soğuk suyu doldurup sertçe yüzüne çarptı. Bu onu biraz geçirmişti.
Bunuda halledince bu sefer ağzına yöneldi. Gece ağzı aralık uyuduğu için salyası akıyordu ve Karma bundan nefret ediyordu. Bazen sırf bu yüzden zar zor daldığı uykudan uyanıp su içmeye kalkıyordu. Elini tekrar suyla doldurup ağzını temizledi. Bir of çekip yüzünü kuruladı. En çok korktuğu yere gelmişti sıra.
Gözleri. Bir adet çökmüş ve boş bakan göz.
Dolaptan fondoteni alıp gözaltlarındaki mor halkaları sakladı. Derin bir nefes alıp herzamanki yüz ifadesini takındı. Bitmişti işte, karşınızda Akabane Karma. Burnu havada ve umursamaz piçin teki.
Banyodan çıkıp formasını giyindi. Dün gece özenle fırlattığj çantasını yerden alıp mutfağa ilerledi. Buz dolabında üç kutu çilekli süt alıp çantasına attı ve kapıya ilerledi. Kapıyı kapatmadan önce içeri bir göz attı ve cevap gelmeyeceğinin bilincinde boş eve "hoşçakal" diyip kapıyı ardından kapattı.
Herkesi küçümseyen bakışlarına sığınıp okula yürümeye başladı. 'Güzel bir gün olacak.'
-----------------------
Kocaman evdeki sessizliği bozan alarma lanet okuyarak yataktan doğruldu ve esnedi. Buydu işte, okul birincisi olsa bile oda okuldan nefret eden bir veletti. Yataktan kalkıp gerindi ve küçük bir ritim tutarak banyoya ilerledi.
'Yeni bir gün, yeni bir Karma'ya itiraf denemesi.' gülerek elini yüzünü yıkayıp, işini halletti ve banyodan çıktı. Babası okul müdürü olmasa çoktan bir ibnelik yapıp kendini E sınıfına attırırdı. Ama ne yazıkki babası okul müdürüydü işte. Bu yüzden diğer öğrencilere örnek olmalı, düzgün davranışlar sergileyerek okuldaki otoritesinin korumalıydı. Odasına gidip üstünü giyindi. Çıkmadan önce çantasını askılıktan alıp koşar adımlarla salona indi. Babası müdür olduğundan daha erken okula gidiyordu ama arada Asano'yuda erken kaldırıp beraber gittikleri oluyordu. En azından bugün o şanssız günlerden biri değildi.
Evden çıkıp kapıyı kilitledi. Okula gitmeden önce Karma'yı görmek istiyordu. Belki bu sefer söylerdi ve onu öperdi. Tabii bunu yaptığı anda yiyeceği yumruğada kendini hazırlaması gerekiyordu.
İç çekip E sınıfının kampüsüne doğru yürümeye başladı. Mutluydu, güne Karma ile konuşarak başlarsa dahada mutlu olacaktı.
----------------------------
Ormana vardığında içinden Gülümsemek bile geçmedi kızılın. Aklı hala ailesindeydi, gece eve gelmemiş ve kendisine haber vermeye bile tenezzül etmemişlerdi. Etrafına bakmadan hızlıca yürümeye başladı. Kafasını başka şeylere vermeliydi, kendini rahatlatması lazımdı. Çarptığı bedenle istemsizce geriye sendeledi. Ağzında bir küfür yuvarlayıp sinirle çarptığı bedene baktı. Karşısındakinin turuncu kafasını görünce, zaten asık suratı yere değecek kadar asılmıştı.
Buna rağmen sinirle gülüp hiç düşünmeden Asano'nun yakasına yapıştı ve sinirle tısladı.
"Sana bizi gözetlememen gerektiğini söylemiştim Asano-kun. Şimdi cevap ver. Burada. Ne. Yapıyorsun?"
Karşısındaki beden titremeye başlamış ve korkudan kekeliyordu. Beklediği karşılaşma bu değildi ki. O daha çok öpmeli koklaşmalı bir karşılaşma beklemişti. Ama genede onun bu masum hayalleri birazdan yiyeceği dayağı engellemiyordu. Karma'ya sarılmak onu nefessiz bırakana kadar öpmek istiyordu ama karşısındaki sinirden kuduran kızıl buna olanak sağlamıyordu. Konuşmaya çalıştı.
"N'aber Akabane, hava çok güzel değilmi? Böyle birde insan ormanda gezince iyice canlanıyor. Seninde burada olman ne tesadüf. Piknik yapmak ister misin? Şahsen ben isterim. Seni öpmekte isterim. Sen istemez misin?"
Yakasındaki ellerin çekilmesiyle afallamış, az önce dedikleri için kendine küfür edecek zaman bulamamıştı. Ne zaman kapattığını bilmediği gözlerini aralayarak karşısındaki donmuş kızıla baktı.
Utanmış, şaşkın, gözleri büyümüş ve donmuş bir şekildeyken çok tatlıydı. 'Onu öpmek istiyorum' diye düşündü. Zaten az önce bir mallık yapıp bunu onada söylemişti. Ee o zaman engel neydi?
İçinde coşan ani cesaretle karşısındakinin dudaklarına yapıştı. Bunu yaparken Karma'ya birazcık kafa atmış olmasını şuan umursayamazdı. Onu öpüyordu. Onun o utanmış yüzüne bakarak, onu öpüyordu. Ellerini beline sarmış bir şekilde, onu öpüyordu. Öpüyordu işte amına koyayım. ÖPÜYORDU!
Karma'nın yavaş bir şekilde şaşkınlığını attığını görünce, istemedende olsa ayrılmak zorunda kaldı sevdiğinden. Yumruk yememek için koşarak ana kampüse yöneldi. Hala sarhoş gibi gülerken arkasından adının bağırılışını duydu. Ama şuan tek düşündüğü;
Onu öptüğüydü.
Vuvuvuvu öpüştüler = ̄ω ̄=
Beğenmişsinizdir umarım.
Yorumlarınızı ve oylarınızı bu gerizekalı yazardan mahrum etmeyin lütfen. Şimdi siz öpüşmelerine sevinirken bende inkılaptan 85 almama sevineyim.
-S