Teraz taki szpesial dla was napisze normalny rozdział!! cieszycię się bo ja tak!^-^________________________________
Jestem Toby Rogers mam starszą siostrę Laurę jechaliśmy samochodem ja jak zwykle siedziałem na tyłach a Laura i moja Mama z przodu nagle stało się coś strasznego tego czego najbardziej się bałem. Wypadek. Laura. Mama. Syreny karetki. po 30min. okazało się że Laura nie żyje moja mama naszczęście żyła ale tylko nie Laura!! czemu nie ja! straciłem przytomność.
Time skip dzień później
Obudziłem się w białym pomieszczeniu chyba w szpitalu niewiem ile tu jestem. Byłem przypięty do jakiś rurek. Gdzie moja mama? a Laura? Przypomniało mi się co stało się wczoraj. Wypadek. Śmierć Laury. Sygnały karetki. Już więcej nie pamiętam straciłem przytomność.
Time skip 1 dzień później
Nagle do pokoju przyszła pielęgniarka gdy mnie zobaczyła powiedziała żebym siedział i się nie ruszał a ona zaraz wybiegła z sali. Przyszedł lekarz
-Jak się czujesz chłopcze?-zapytał.
-Dobrze ale mogę wiedzieć gdzie jest moja MAMA- nacisnołem na słowo mama.
- Spokojnie chłopcze twoja mama teraz leży w swojej sali.
Nagle do sali weszła......
I oto nasz Polsat który lubicie (obawiam się że nie) 😎😎😻 całuski taki szpesial dla was!! (nwm dla kogo bo nikt tego nie czyta😦)
Dobra nie będę zanudzać przejdźmy do rzeczy nwm czy to dokończe bo nikt tego nie czyta i bardzo dziękuję @DarkSideOfMoc ❤to najlepsza osoba jaką znam nie pytajcie czemu ja sama nwm to do następnego i bez mojej przyjaciółki ta książka by nie powstała Beata undertale ale niema wattpada. To pa bye👋👋.