Mahallemize taşinan Yakışıklı

276 24 21
                                    

1.Bölüm
Mahallede en çok sevdiğim arkadaşım şevvalin  yanına gitmek için hazırlanmıştım. Tam aşşağıya inerken yüksek bir ses duydum.Hemen camdan baktım.Bu ses kocaman bir kamyona aitti. Bu kamyon yük kamyonuydu. Acaba mahallemize kim taşınmıştı mahallemize yıllardan beri kimse taşınmazdı. Diye düşünürken, zil caldı. Kapıyı açtım ve arkadaşım şevval beni çağırmaya gelmişti. Hemen ayakkabılarımı giydim ve aşşağı indim. Sonradan şevval bana "mahallemize birileri taşınıyo biliyormusun? " dedi evet haberim var birilerinin taşındığından ama kimin taşındığını bilmiyorum. Şevval ozaman hadi gidelim bakalim dedi bende tammam dedim. Ve gitmiştik bakmaya boyu uzun, siyah gözlü yakışıklı bir çocuk gördüm.elinde kutularla kamyondan iniyordu. O çocuğu gördüğüm an sanki bana birşey olmuştu. Kalbimin atışları adeta hızlanmıştı. Ne oluyor bana dedim, içimden yoksa ben aşık mı? Oluyordum."diye düşünürken,  bana büşra büşra hadi gel yeni komşularımıza hoşgeldiniz "mahallemize diyelim dedi" Ve ben tamam dedim. Ellerim titriyordu adeta, o çocuğa hoşgeldiniz nasil diyecektim.
Ve o çocuğun yanina gittik.Şevval hemen söze başladı.Hoşgeldiniz mahallemize ben şevval buda arkadaşım büşra dedi. Bende ömer ali tanistigima memnun oldum.

"Siz hangi binada oturuyorsunuz diye sordu ömer ali" Ben yeşil binada oturuyorum. Şevvalde beyaz binada oturuyor.der demez ömer ali ömer ali diye bir ses duyduk. Meğerse ömer ali diye bağiran ömer ali nin annesiymiş.
"Hadi kızlar annem çağırıyor Ben gidiyorum Benim topum var. Sonra ben sizi çağıririm beraber oynariz dedi ve koşa koşa gitti.

Platonik AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin