Fajčenie psov za tri eurá

115 2 0
                                    

Kapitola o tom ako Sandalfon stretol apoštola Mirka. Mirko išiel do zoo, jeho pôvodný ciel bol fekálny sex s troma koňmi a 7 ročnou Helenkou nezvestnou od Vianoc. Cestou za koňmi však stretol psa bez srsti z masívnym krvácaním s análu a ten povedal : "Vyfajči ma za tri eurá", a tak ho vyfajčil za tri eurá, ale Sandalfon si zamiloval aj jeho aj Helenku lebo mu dali 30 centov naviac a tak si mohol kúpiť Tesco energeťák kvôli ktorým mal žlté oči, koktal, bol vypĺznutý, chudý a mal rakovinu konečníka ôsmeho stupňa kvôli ktorej musel srať ústami v ktorých už kvôli závislosti nemal zuby a jazyk mal ako Gombitová piču a taktiež mal v ústach herpes, rakovinu, syfilis, AIDS, scizofréniu a žltačku. A tak išiel na protidrogové kde ho zbavili závislosti na energeťákoch a jedení nedarodených plodov mŕtvych mamičiek. A musel ísť aj na psychiatriu lebo psy preto štekajú lebo majú Turettov syndróm a vaginálnu mykózu. Turretov syndróm bol po roku vyliečený ale vaginálna mykóza ho bude trápiť doživotne. A tak sa konečne mohol nasťahovať k Mirkovi lebo Helenka bola za záhadných okolností 60-krát znásilnená a niekto ju omylom dobodal šnúrou z nabíjačky. A tak Mirko a Sandalfon začali spolu bývať v podnáme u fúzatej chromej aziatky so epilepsiou a rakovinou slepého čreva.

Pribeh o psovi a jeho zoofiloviWhere stories live. Discover now