capitolul 1

19 4 0
                                    

  Buna,eu sunt Teona,am 19 ani,si sunt o fire mai sucita ca vremea in luna Mai...cand iese soarele zambesc si eu,si cand e frig devin rece ca un sloi de gheata.
  Hai sa incepem cu introducerea...el are 18 ani,e inalt,cu ochii verzi,si un zambet care ma omoara.Cand trece pe langa mine,si asta se intampla foooarte des parfumul lui imi provoaca stari de ameteala,si ma induce intro lume unde eu si el suntem mereu impreuna.
  Astazi este sambata,mam trezit destul de dimineata si primul meu gand a fost sa ma intreb daca il voi vedea.Poate va intrebati de ce pare atat de dificila chestia asta,ei bine stam la doua etaje diferenta unul de altul,eu deasupra el dedesupt......Hahaha asta a sunat amuzant😂😂.
  Deci sa revenim la cum stateam eu intinsa in pat cu ochii ațintiți spre tavan gandindu-ma ca astazi noi facem 10 ani de cand ne cunoastem,si 7 ani de cand eu il plac,plac...e putin spus,il ador,cand îi vad ochisorii aia blanzi cum ma privesc pe ascuns ma inrosesc toata si simt ca imi vine sa zbor.
  Numele lui este...foarte dragut,si de fiecare data cand il aud chiar si la alt baiat tresar de parca cineva ma electrocutat.
  Sa il spun...sa nu il spun mai bine il pastram secret deocamdata si in locul numelui o sa va ofer alintul care mi-ar placea mie sa il folosesc deci face-ti cunostiinta cu Laur. Vecinul meu dulce ca o felie de pepene intro zi de vara.
Totul a inceput pe cand eram doar niste copii. Joaca sa transformat in placere, placerea in adorare si adorarea in iubire. Din pacate asta a fost si este valabil doar pentru mine. El nu imi impartaseste acceleasi sentimente si cateodata chestia asta ma doboara si ma transforma intrun nor ploios si posomorat. Imi ese placut dar si greu atunci cand il vad la scoala sau pe scara sau suntem cu toti impreuna si ne jucam diverse jocuri. Ironia ceea mai mare este ca toti prieteni nostri stiu de dragostea mea mare pentru el. Si cred ca si el stie dar ambitia lui mare de cap patrat nu il lasa sa recunoasca.

In cautarea iubiriiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum