E important. Tatal lui Edgardo are un trecut mai sinistru. Tatal lui si-a ucis prima sotie pentru ca aceasta nu era fidela relatiei. Ai grija. Ti-as sugera sa nu mai stai asa mult timp cu Mat.
Apropo, trbuie sa iti cumperi o cartela pentru telefon.Ok. Asta e ciudat.
Eu: Mat!!!!!! Mat!!!!!!
Mat: Da!
Eu: Vino sa citesti asta!
Mat: Bine! Dar de unde ai telefonul asta?
Eu: Mi l-a dat cadou de ziua mea Mary.
Mat citeste, iar dupa spune.
Mat: De unde stie Mary asta?
Eu: Probabil de pe net. Poti sa imi iei o cartela pentru telefon. Poftim banii.
Mat: Da sigur. Dar nu vrei sa vi cu mine.
Eu: Nu, mersi. Poate alta data. Acum sunt obosita.
Mat: Bine. Apropo, mi-am amintit ca mama ta a zis ca azi vine la ora 17 Lordul Edgardo.
Eu: Serios! Nu il suport. De ce trebuie sa ma casatoresc cu el?
Mat: Pentru ca e cel mai bine pentru popor.
Eu: Dar poporului nu ii pasa de viata mea.
Mat: Ba da!
Eu: Te duci sa cumperi cartela aia odata?!
Mat: Pa!
Eu: Pa!Continui sa desfac cadouri. Bratari, colier, bratara, cercei, colier.
Wow! Ceva interesant. Era un colier cu un DreamCatcher. De la cine era oare? A, Edgardo. Poate m-am inselat. Poate chiar e genul meu. Dar de unde stia ca imi plac dreamcatcher-urile?!
M-am mai uitat si la celelalte cadouri dar nimic special.
A venit Mat.
Mat: Buna! Ti-am adus cartela.
Eu: Mersi.Dupa 2 ore.
Mat: Mya, imbraca-te! In 30 de minute ajunge Edgardo.
Mya: Cu ce sa ma imbrac ca sa nu par atractiva?
Mat: Mya!! Gandestete si la ceilalti!
Mya: Bine. Asta e buna? E rochia mea preferata.(Da stiu! Am mai folosit poza, dar nu am gasit o rochie mai buna.)
Mat: Da e buna. Acum du-te jos.
Eu: Bine.M: Ce cadouri ti-au placut cel mai mult?
Nu aveam cum sa ii spun de telefon.
Eu: Mi-a placut foarte mult cadoul Printului Edgardo, dar si al lui Mary.
Slujitor: Familia Regala Alafonte.
Edgardo: Buna, iubito!
Eu: Buna! Mi-a placut foarte mult colirul cu dreamcatcher-ul. De unde stiai ca imi plac?
Edgardo: Dar ce, nu la toti ne place dreamcatcher-ul?
Eu: Serios iti place?
Edgardo: Da. De ce nu mi-ar placea?
Eu: Pentru ca in general baietilor nu le place.
Poate m-am inselat in privinta lui. Poate chiar e genul meu.Am pus capitolul mult asteptat. Sper sa va placa. Vreau idei.
CITEȘTI
Printesa
Teen FictionAceasta carte e scrisa impreuna cu DreamCatcher5 . Trageti un ochi si pe pagina ei. Sper sa va placa cartea.