Capitolul 12

118 8 1
                                    

Astazi este petrecerea burlacitelor. Nu prea o astept. In general la printese nu se face cam nimic inafara de a vorbi intre noi la un pahar de vin.
Am intrebat-o pe mama daca putem proiecta un film in gradina castelului, si ghiciti ce a raspuns: Nu! Dar eu am incercat sa o conving ca petrecerea va fi prea plictisitoare fara un film, si ghiciti ce a zis: Bine, doar cu o conditie!. Giciti care a fost conditia: Sa nu stati treze mai tarziu de 1!. Am fost de acord cu conditia asta pentru ca maine era nunta.
Intr-o ora trebuiau sa vina fetele, asa ca i-am zis lui Mat sa aranjeze gradina pentru un film sau doua, pentru ca voiam imediat ce s-a intunecat sa incepem sa vedem filme. Dupa m-am dus repede sa ma imbrac. De obicei la petrecerea burlacitelor trebuie sa te imbraci comod, pentru ca e ultima zi in care poti face asta, asa ca m-am imbracat cu niste pantaloni scurti si un tricou. Au venit!

Toate fetele au venit imbracate in pantaloni si o bluza.

Mary: Hey! Ti-am adus ceva! E un jurnal, ca sa iti scrii toate secretele.
Eu: Multumesc!

Am vorbit pana la ora 19 despre tot. Din fericire in sala unde am stat era si muzica putin mai ritmata pe care am dansat. Dupa ne-am dus sa vedem filmele. Am vazut in total 2 filme unul romantic si unul de comedie. Mi-a placut mult ce a facut Mat in gradina.
Erau cateva perne pe jos si cateva scaune pe care ne puteam aseza. In spate era o masa cu popcorn, nachos, bomboane si suc.
Le-am condus pe fete in camere. Dupa am intrat la mine in camera. Ma-am asezat si am inceput sa plang. Mat ma auzit si a intrat in camera.

Mat: Te simti bine?
Eu: Da! De aia plang!
Mat: Ce ai patit?
Eu: Nu sunt sigura ca ar trebuii sa ma casatoresc!
Mat: Stiu, dar trebuie!
Eu: Mat, sa stii ca te plac foarte mult! Te-am mintit! Am crezut ca daca iti zic ca nu te plac o sa uit de asta, dar nu s-a intamplat!
Mat: Si eu te plac!
Si ma saruta pe frunte.
Mat: Nu mai plange! O sa fie bine! O sa incerc sa fiu cat de aproape de tine se poate!
Eu: Promiti!
Mat: Te iubesc! Esti viata mea si nu te pot lasa!









Nu putem sa credem ca am facut 1000 de vizualizari si 100 de voturi. Murim de fericire! In capitolul urmator e nunta! Va iubim! Abia asteptam sa terminam cartea!

PrintesaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum