" Kolik je hodin?? " podívala jsem se na hodinky: 11:28 "to už je tolik?!?".
Najednou cvakla klika. Dovnitř vešel Tom, hodil na mě krásný úsměv a křikl "Vstávej, už je tolik hodin a ty se ještě válíš. Jdu nám udělat něco k jídlu." "K jídlu?!?" vykřikla jsem. "Už mám takový hlad, co jsem tady, měla jsem jen jeden ubohý toast! " Okamžitě jsem vyskočila z postele. Včerejší den jsem celý prospala.... Pořád mě ještě trochu bolela hlava. Před zrcadlem jsem si prohrábla vlasy.... No nic moc dneska :(. Vyšla jsem ven. Před domem seděli Tom se Samem a na ohni opékali maso. "Ahoj, jsem Samuel " řekl Sam a pousmál se na mě. "Ahoj, já jsem Sabrina", potřásla jsem Samovi rukou. "Moc mě těší" znovu se pousmál.
Maso už bylo hotové, všichni tři jsme se do něj pustili. Chutnalo skvěle.
Celý zbytek dne jsme seděli u ohně a povídali jsme si.Věci, které jsem se dozvěděla:
1. Tom se Samem chodí na místní střední, kterou budu navštěvovat také.
2. Asi pět minut cesty od teď už našeho domu bydí Samuelovi rodiče- taspát. éž vlkodlaci
3. Podle Toma není možné se z tohoto světa dostat.
Stejně se odsud Tom chce dostat. Já taky....Večer kluci uhasili oheň a šli jsme všichni spát. Já se Samem jsme spali na postelích, Tom na pohovce u kamen.