Na egy ev utan csak jon uj resz ^^" remelem tetszeni fog es tudom tartani a szintet annak ellenere, hogy mostanaban ne igazan vagyok benne ebben a yaoi meg anime temaban.
-------------------------------------------------------------
Makoto zárkattanásra ébredt. Mikor felpattant a zajra látta, hogy "szobatársa" nincs mellette.
-Sousuke...? - motyogta halkan Mako miközben kikecmergett az ágyból.
Kiment a nappaliba ahol Sou éppen reggelit csinált.
-Oh... Jó reggelt! - mosolyodott el Sousuke - Ülj le mindjárt kész is leszek.
Makoto leült a kanapéra viszont mihelyst kényelembe helyezte magát megszólalt a csengő amire fel is pattant.
-Nyitom! - szaladt az ajtóhoz Makoto.
Miután kinyitotta Mako-chan az ajtót nem hitt a szemének. Haruka és Rin állt az ajtóban.
-Haru-chan! Rin! Gyertek be! - hívta be őket amire Sousuke is kidugta a fejét a konyhából.
-Hello! - köszönt szűkszavúan Sou.
A két vendég lassan besétált és körbenézett. Mondhatni egymásra voltak tapadva. Rin folyamatosan átkarolta Haru nyakát aki ezt hagyta.
-Látom nincs rossz sorsotok! - jegyezte meg Rin kuncogva.
Haru csöndben maradt és meglátta Sousukét aki egy alsóban és egy konyhai kötényben volt.
-Oi Makoto. - szólalt meg Haruka miután meglátta Sout - Sousuke-kun is úgy főz mint én. Ő miért nem zavar?
-He? -értetlenkedett Mako-chan és Haru rámutatott a jelenlegi "szakácsra" amitől ő egyből fülig pirult - ja...hehe...
Rin lassan odamászott a paradicsomvörös Makotohoz és odahajolt a füléhez.
-Hé csak nem az történik amire gondolok? - kérdezte Rin sunyin, vigyorogva amire Makoto hirtelen felpattant.
-MI?! NEM!! - ellenkezett a még az előbbinél is vörösebb Mako-chan.
-Viccelek, viccelek! - nevetett a földön fetrengve Rin.
-Hosszú nap lesz ez is... - sóhajtott Haru.-------------------------------------------------------------
Szóóóóval~ azt hittem megszáll az ihlet de mégsem. Sajnálom hogy nincsenek részek de egyszerűen nincs ihletem :c megpróbálom nektek megkeresni ^^
YOU ARE READING
Love Is In The Air ~Free Yaoi Fanfic~ !!!SZÜNETEL!!!
FanfictionEz a tortenetem a Free! c. animebol van amibol egy yaoi tortenetet csinaltam viszont ez a tortenetem tartalmazhat idezojeles "sexjeleneteket" szoval elore szoltam :) Remelem tetszeni fog. Kepet is csinalok majd a tortenetben letrejovo szerelmi otszo...