Bad Days

139 2 2
                                    

* bu sabah yine o berbat günlerden birine uyandım. Yatağımdan cıkmak zor geliyor suan yine mutsuzum ve hep oyle olacağim her neyse zorlada olsa kaltim aynaya gectim ve yine söylenmeye basladım" şu haline bak areum lanet olası bir sürtükten farkın yok az kendine çeki duzen versen ne olur sanki " diyerek aynadan dolaba yöneldim.Kıyafetlerim 3 senedir ayniydi neredeyse artik giyilmekten aşınmis ve yıpranmıslardı ama yinede onlari uzerime tekrar geçirdim artik iğrenc bedenimle hemen hemen bağdasan bu giyisilerden sıkıldım boş günlerimden biriydi dişari cıkıp yeni şeyler alqbilecek cok vaktim vardi fakat alisveristen nefret ediyorum kendini bilmez doyumsuz kızların sevgililerini peslerine takip gittikleri birşey.Zaman durmuş gibi hissediyorum kafamı ne zaman camdqn cikartsam ayni manzara günes hep parlak mutlu ciftler mutlu aileler herkes sokaklara dokulmus tabi serserilerde insanlarin onlerini kesmekten zevk alan piçler... artik hazirlandigima gore asağıya inip 1 ay önceden almis olduğum gevreği yiyebilirim ama istemiyorum hersey 6sene oncesine kadar cok güzeldi Ahh.. ne oldu bana he neden bu hale geldim ailemden sonra büyük bir çökme yaşadım.. artık eskisi gibi mutlu olmak istiyorum eski düzenime dönüp mutlu olmak ama suan bunlari dusunurken disaridan gelen sesler ile ürktüm odamdaki camdan kafamı cıkartip baktığımda gördüğüm sadece cadde boyu bağıran insanlar ve kosan bir takım polislerdi... kimi kovalıyorlardı ve en önemlisi ne için kovaliyorlardı.. "aman beni ilgilendirmiyor ya hoş" diyerek aşağı kata inmek icin merdivenlere yöneldim ve tam o sırada kapımın ahlaksızca calındığını işittim...

UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR DEVAM EDECEĞİM VOTE'LARSANİZ SEVİNİRİM TEŞEKKÜRLER.. :)

Bad DaysHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin