* Aniden yattığı yerden fırladı ve bileklerimden tutarak beni kıpırdayamıycağım bir pozisyona getirdi.
Korkmuş olmalıydı bana nefes nefese bir sekilde..
"Senmiydin?Ahh bu saate ne işin var odana git hadi." dedi.
Ben ise:
"Gidemem."dedim. Ahh ne kadar salağım.
bana baktı ve derin nefes aldı kalbi ve bedeni soğuk olan birine göre çok sicak bir nefesi vardi adeta tenimi yakıyordu. Lanet olsun neler düşünüyorum ben dedim kendi kendime.
O sırada:
" neden gitmek istemiyorsun ?" dedi.
"çünki korkuyorum sende gidersin diye korkuyorum." dedim dediklerime utandım ama dediğim için mutluyum.
"peki yanımda yat istersen sarıl ama bak bunlara izin verdiysemde sakın yanlış anlama." dedi.
"anlamam hem pislik herif senden ne medet umucam terbiyesiz." dedim.
"badi yat zıbar." diye karşılık verdi.O sırada bileklerimi bıraktı ve yatağa geri uzandi.Ben ise ani bir yüzsüzlük yapıp onu öptüm ve yattım.Ama her nedense uyuyamadım ona doğru döndüm ve elimi kalbine odaklı olacak hizzada göğüsüne koydum o sıra hafif hareket etti ve elini kaldırıp elimi tuttu.O an belkide 6 senedir yaşadığım en güzel andı...
Ama birden doğruldu ve bana bakarak..
"Biliyormusun daha duyguların çok saf belli evet sevgiden mahrumsun şuan bana ne kadar yakınsan o kadar korkuyorsun sana birşey yaparım diye belli ama korkma lütfen.." dedi.
Ama bununla ne ima etti ondan korkmuyorumki,yoksa korkuyormuyum? al işte göt herif yine aklımı karıstırdı ama peki ya ne olacak dedim kendi kendime o sırada da yo-ka yattı ve bana dönerek....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bad Days
Teen FictionAilesini kaybettikden sonra hayatini depresyon içerisinde geçiren Areum tam hayatini düzene sokmak isterken birden ortaya çıkan bir seri katil ile hersey dahada karışır..