* Adım.. dedi ve tektat nefes aldı
"Adım Yo-ka" dedi.
tanımıyordum hic duymamistim bile neyse devam etti..
"Seri katilim duymamana şaşırdım.Polisler peşimdeler lanet olası bir fahişeyi doğradım tabi bu tek suçum değil kadindan öncesi ve sonrasıda var ama sen sana zarar vermiyceğim."
ben:
"neden?"diye karsılık verdim.
"Kalıcak bir yere ihtiyacım var burada saklanıcam ve dediğim gibi sanada zarar vermiycem."
Ben şaşkın ve aptal bir şekilde "Ama ya seni ele verirsem?"diye sürtükce bir soru sordum o ise bana bir fahiseye bakarmişcasına bakarak:
"Eğer öyle birsey yapacak olursan sende diğerlerinin yania gidersin." dedi.
.........................................................
Kısa süren sessizliğin ardindan tekrar konusmaya basladim:
"Bende Areum madem beraber yaşıyacağız beni tanımalı ve benim kurallarıma uymalısın." dedim tabi durmadı karşılık verdi:
"Bak Areum eğer kurallara uysaydım şuan polisten kaçmaz büyük bir iş adamı olurdum." dedi.
artık deminki dediklerime pismandım ayağa kalktı ve tuvaletin nerede olduğunu sordu ben ise bir an duraksadım ve bana:"Hadi konuşsana orospu." dedi.
ahh bunu duyunca bir sirkildim ve kendime geldim yüzüne baktım ve:
"bana bir daha böyle seslenme git yukarıda." dedim söylenerek yukarı çıktı işini gördükten sonra beni çağırdı ve bana:
"hey sürtük bana bir havlu ver." diye bağardı ben ise
"bana sürtük demeyi kes yada siktir git göt herif." dedim.
Ve aniden kolumdan tutup beni küvetin içine fırlattı ve ustume doğru geldi tam bana vurucakken o koca ayaklari kaydı ve küvetin disina doğru düstü tam kalkıp birsey oldumu diye baktım.. ..
UMARIM BEĞENİRSİNİZ YORULARİNİZI BEKLİYORUM LÜTFEN VOTE'LAYIN .. :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bad Days
Genç KurguAilesini kaybettikden sonra hayatini depresyon içerisinde geçiren Areum tam hayatini düzene sokmak isterken birden ortaya çıkan bir seri katil ile hersey dahada karışır..