1. fejezet: Mert a lányok a rosszfiúkra buknak

155 5 1
                                    

Reggel fél nyolc van és én épp a Kennedy Középiskola felé ballagok. Fekete magassarkúm kopog a kövezeten (nem kell nagy sarokra gondolni). Ünneplőmbe már majd belesülök, pedig még be sem értem a terembe és csak egy vékony rövidujjú ing és térdig érő kosztümszoknya van rajtam. A kapuban a suli legmenőbb sráca támaszkodik gyönyörű tűzvörös Porschéjához. A neve Shane Winter. Ő a focicsapat kapitánya,  és már 4 éve bele vagyok zúgva. Mondanom sem kell, viszonzatlanul. Azóta van ez így, hogy megmentett egy felém szálló labdától és rám villantotta filmsztár-szerű mosolyát. Azt hittem menten elolvadok és kaparhatnak össze a földről. Alig bírtam kibökni egy "köszönöm"-öt.  Szőkésbarna haja állandóan kócos, tengerzöld szemei vannak és ott van a szexi mosolya is. Ugyanúgy mint én, minden tantárgyból kitűnő, emellett a focicsapat kapitánya. Hát nem tökéletes? Nem hiába van beleszerelmesedve a suli női állományának közel a fele.

Eddig minden focimeccsen ott voltam, ki nem hagytam volna. Azt látni kell, mikor egy izzasztó mérkőzés után a pólója aljával törli le az izzadságcseppeket a homlokáról, ezzel kivillantva kockás hasát. Mondtam már, hogy az osztálytársam? Nem? Akkor most mondom. 

Azonban van az osztályban egy srác, aki a tökéletes ellentéte, csoda, hogy nem rúgták ki

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Azonban van az osztályban egy srác, aki a tökéletes ellentéte, csoda, hogy nem rúgták ki. Most megyek el mellette, lezseren a fekete motorjának dől és cigizik. Nem csak tetoválásai vannak (bevallom az egyik még nekem is tetszik, de csak titokban), de mindkét füle ki van lőve, benne jónéhány karikával és rengeteget hiányzik az iskolából. Mégis minden dolgozatnál ott van, ő végez először, és utána megy el. Valószínűleg ezért maradt még itt. Ami számomra hihetetlen, hogy holtversenyben áll Shane-nel a suli lányai által kreált népszerűségi listán.  "Mert a lányok a rosszfiúkra buknak" gondoltam. Ő lenne Russel Wrick.  Haját nem tudom, hogy festeti-e, de hollófeketén csillog, a szemét még sosem láttam közelről. Én ezzel meg is vagyok elégedve. 

Az utolsó középsulis évemre készülök, most lesz az érettségi és eldöntöttem, hogyha minden meglesz, akkor szerelmet vallok Shane-nek

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Az utolsó középsulis évemre készülök, most lesz az érettségi és eldöntöttem, hogyha minden meglesz, akkor szerelmet vallok Shane-nek. Még van körülbelül 10 hónapom felkészíteni magam erre. Nem akarok úgy elmenni egyetemre (hogyha összejön), hogy nem próbálkoztam azzal, hogy legyen egy párkapcsolatom. 

Rossz vagy tökéletes?Where stories live. Discover now