Ötödik Fejezet: A Bosszú

57 3 0
                                    

A Földön pár hónappal később. Savior épp a Capsule ház előtt volt a kertben egy kislánnyal a kezében, aki alig volt két hónapos. Érdeklődve figyelt fel az égre, amire Savior is felnézett. Gogetát vélte megpillantani, aki feléjük közeledett. Habár kicsit másképp nézett ki. A ruhája más színű volt. Vagy más lenne, mint Gogeta?

Xor: Ott vannak... most a bosszúm utoléri őket.

Ekkor egy hang szólalt meg a fejében, aki nem más volt mint Kirna.

"Kirna: Ne merészeld! Csak fogd a kislányt, és hozd el!"

Xor morgott egyet.

Xor: Igen úrnőm...

"Kirna: Ne aggódj Xor. Lesz alkalmad a bosszúra, de még nem most."

A "jósgömbtől" Kirna, Greanna fele fordult.

Kirna: Gyorsnak kell lennem, mert ha elkezdem, rögtön a nyomomban lesznek.

Greanna elmosolyodva oldalra nézett.

Greanna: Túl sokat aggódsz.

Kirna: Nem ismered őket!

Greanna: Dehogyis nem. Tudom milyenek, hisz közéjük tartozom. De amíg te megalkodod a seregedet, addig bevetem ellenük a sajátomét.

Kirna gonosz mosolyra húzta a száját.

Kirna: Rendben van.

Xor leszáll Saviorék elé, és egy gonosz mosollyal az arcán nézte Saviort. Letéve a kislányt a földre, nézték egy ideig egymást, majd mire Savior megszólalt volna, Xor a falba ütötte. Kikászálódva dühödten nézett rá.

Savior: Gogeta...! Még mindig haragszol?

Xor: Igen, és a bosszúm utolér!

Savior: Nekem úgy tűnik, mintha szerepet cseréltünk volna.

Xor válasza erre csak egy gonosz mosoly volt.

Savior: Jobb, ha most elmész. Mert ezzel nem csak nekem ártasz, hanem Livinek is. És ha megbántod, megöllek.

Xor erre ismét megrohamozva Saviort átrúgta a házon. Savior talpra érkezeve csúszott egy darabig hátra, de mire felnézett az égre, döbbenve látta, hogy Xor elvitte a kislányt, Liviorát.

Savior: Micsoda?! Ha egy haja szála is meggörbül, kibelezem!

Gyorsan utána eredt, de mire egy erdős terület felett utolérte volna, eltűnt a szeme elől.

Savior: Mi a...?

Nézett körbe kidülledt szemekkel, majd vicsorogva kieresztve erejét dühöngött.

Savior:GOGETAAA!!!

Ordította. Eközben az igazi Gogeta landolt egy város mellett.

Gogeta: Végre itt. Gyorsan megkeresem Liviéket, mielőtt késő lenne.

Indult el egy irányba. Savior is tudta, "Gogeta" nem tűnhetett csak úgy el, így ő is az eget szelve át kereste őt. Útja közben azonban meglátta, az igazi Gogetát.

Savior: Hát ott van...

Tűnt el, és jelent meg Gogeta előtt, és ütötte le a földre. Gogeta meglepetten kelt fel, és nézett Savior dühödt arckifejezésébe.

Gogeta: Savior? Mit művelsz?

Savior: Add vissza a lányomat, vagy itt helyben letépem a fejed!

Gogeta pislogott egyet, még a szavai is elakadtak. Saviornak van lánya? Ki az anyja? Talán Livi? Gondolta magában.

Gogeta: M...mi? Nem én voltam... eddig azt se tudtam, hogy van lányod!

Dragon Ball BT: A Sötétség FeltámadNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ