Hetedik Fejezet: Az Áldozat

71 3 0
                                    

Sangiu csak úgy szállt a levegőben, és közben Broly az arcára markolt egyre erősebben, amire már nyöszörögni kezdett. Próbálta magáról lehámozni őt, de a hatalmas markából nem szabadult. Egy hatalmas krátert hagyva maga után érkezett a földbe nyomódva, és fájdalmasan felnyöszörgött. Broly elengedve fellebegett, miközben a kezében egy zöld Ki labda jelent meg, és lőtte ki Sangiu fele. Éppen felkelt volna, mikor a hatalmas Ki labda közelített fele. Kikerekedett szemmel takarta az arcát, majd egy hatalmas robbanás után egy sziklafalba száguldott bele, ami rá is omlott. Broly mániákusan nevetni kezdett, mire Draynor is odaért. Sangiu kikelt lassan a törmelék alól.

Sangiu: Draynor... ez teljesen bekattant... segíts.

Draynor: Puhány vagy Sangiu...

Azzal neki rontott Brolynak, de egy fájdalmas könyökütéssel fogadták az arcába. Meghátrált egy kicsit ellenfelétől, miközben nyöszörgött.

Draynor: Uh... ez fájt...

Sangiu: Ki a puhány? Öcsi...

Mondta, miközben Broly fele száguldott, aki eltűnve előle, háta mögött jelent meg, és térdét beleállította a tarkójába. A legendás harcos, aztán Draynor fele indult tovább, de egy hirtelen mozdulattal Draynor felrúgta az ég fele, onnan pedig Sangiu küldte vissza a föld irányába. Rögtön, ahogy Broly földet ért, Sangiu Ki sugarat indított kezéből. A támadás talált is, egy nagyobb por felhőt kavarva maga után. Sangiu mosolya azonban hamar lefagyott az arcáról, mikor a csillagharcos megjelent előtte, alig pár karcolással megúszva.

Broly: Kakarot!

Ordította a már teljesen megőrült harcos, majd tenyerében kreált zölden pulzáló Ki labdát egyenesen Sangiu hasfalába nyomta, aki egy kisebb robbanás keretében átrepesztett hátra fele száguldva négy sziklát, mire földet ért.
Draynor neki indult, és a fejébe rúgott oldalról, de Brolynak megse kottyant. Kidülledt szemekkel figyelte, ahogy eztán a csillagharcos megfogja a lábait, és egyre gyorsabban megpörgetve eldobják. Egy Ki labdával akarták még megdobni, de Sangiu érkezet alulról, állon térdelve a legendás harcost. Kicsit megtántorodott, majd Sangiu mögött jelent meg. Lefogva a két karjánál, többször beletérdelt a háta közepébe. Sangiu vért köpve próbált szabadulni, de csak jobban szorították le hátra fele a kezeit. Fájdalmasan felordított, mikor teljesen belenyomta Broly a hátába a térdét, és próbálta leszakítani a karjait. Draynor megállva a levegőben hallotta, ahogy testvére nagy bajban van.

Draynor: A francba! Sangiu!

Indított meg egy Ki sugarat a harcos fele. Broly oldalra nézve látta a felé tartó támadást, de elvigyorodva Sangiuval fordult egyet, és élőpajzsként használva Draynor őt találta el. Sangiu több sebből is vérzett már, mikor Broly elengedve őt, egy halk puffanással ért földet félájultan.

Broly: És most te jössz.

Mutatott Draynorra vigyorogva. Draynor nyelt egy nagyot, mikor testvérére nézett. Aki remegve, de felállt, és Draynorra bólintott.

Draynor: Piszok erős vagy, meg kell hagyni... de most...

Broly: Mit akarsz tenni? Engem nem tudsz legyőzni.

Nevette.

Draynor: Dehogynem! Most megis mutatom, hogyan!

Vigyorogta. Broly csak a maga mániákus nevetésével megindult a harcos irányába. Mielőtt azonban arcon találta volna, Draynor elhajolt, és egy nagyobb Ki sugárral illette Broly hasfalát, aki egy robbanás után száguldott a levegőben. Ellenfele hamar utána loholt, és a földbe ütötte bele, ahol Sangiu várt vigyorogva, és kissé elfáradva. Ahogy Broly földbe nyomodott, Sangiu felé állva, kezét ökölbe szorította hatalmas erőt vett magán.

Dragon Ball BT: A Sötétség FeltámadWhere stories live. Discover now