let me love you- שומדריו

264 18 29
                                    

אוקי, קודם כל היי:) לא זוכרת מתי הפעם האחרונה שהעלתי, זה היה ממש מזמן. אבל אני כאן, חזרתי.

אני רוצה להקדיש את הפרק הזה לשתי בנות:

הראשונה היא @erelle16 שבזכותה התחלתי לכתוב את הוואנשוט,

והשנייה, שהייתה איתי לאורך כל הדרך עד עכשיו היא @einati שעזרה לי להעלות רעיונות ודירבנה אותי מלא.

בלי לחפור יותר מידי לוואנשוט יהיו שלושה חלקים. החלק השני כולו יעסוק בסמאט, קטע מיני או כל שם אחר שתבחרו. ולכן, בנות שאינן רוצות לקרוא ,בכוונה חילקתי לשלושה חלקים כדי להתחשב באלו שלא אוהבות לקרוא תוכן מיני.

תהנו^.^

...................................................................................................................................

ליבו של מתיו פעם במהירות והוא החל להתנשם בכבדות כששמו של הארי התנוסס על הצג של הטלפון שלו, הוא פחד לענות, הוא אינו יכול לשכוח את מה שקרה אתמול בסצנת הצילומים האחרונה של ציידי הצללים בחלק של מגנוס ואלק לאותו הפרק.

הוא כבר המון זמן חושב על הארי מחוץ לקוטלות הסדרה, הוא יודע שיש לו חברה שאוהבת אותו והוא יודע שלהארי יש אישה אבל הוא לא יכול להתעלם מההרגשה של שפתיו של הארי על שלו. הוא אינו יכול להתעלם מההרגשה של העקצוצים המופיעים על שפתיו כשהארי משחרר אותן והוא אינו יכול לשכוח את איך ששפתיו מתאימות בשלמות לשפתיו שלו. הוא עוד יכול להרגיש את הטעם שלהן מאתמול והוא כל כך אהב בנשיקה את הפרפרים בבטן שלו כשהארי נתן לו למצוץ את שפתו התחתונה בעדינות וברכות.

מתיו נזכר בסצנה של אתמול, אלק ומגנוס מדברים על להתקדם שלב ביחסים שלהם ולעשות סקס, מתיו לא ישקר. הוא התרגש מלחשוב על הארי ערום תחתיו, כששניהם זזים בתשוקה והוא מסתכל בעיניו החומות כשחיוך מבצבץ על שפתיו. אבל, המציאות המרה הכתה בו, זו בסך הכל סצנה מהסדרה והם רק מתנשקים. נשיקה שלא תרגיש להארי שום דבר כמו שהוא חושב שהוא עצמו מרגיש.

מתיו דופק בדלת והארי פותח לו כשחיוך קטן על שפתיו, "אלק, מה אתה עושה פה?" הארי שואל, הוא מביט במתיו שבולע את רוקו ועובר אותו, אצבעותיו מתחככות בזרועו של הארי ועורו מיד סומר. הוא מוריד את הז'קט שלו, "ג'ייס כאן?" מתיו שואל, לא מתאמץ בכלל להשוות את קולו לרועד ולחוץ, הוא אכן רועד ולחוץ. הוא מחכה לשפתיים הרכות של הארי שמרעידות את ליבו כל פעם מחדש. "לא, הוא עזב לפי שעה בערך. אבל אתה בסדר?" הארי שואל בטון מבולבל, מתיו מסתובב ומתקדם להארי במהירות, מצמצם את המרחק בניהם ומצמיד את שפתיו אל של הארי. ידיו אוחזות בעורפו של הארי והוא מזיז את שפתיו בתשוקה, הארי מחזיר לו נשיקה איטית יותר אך נותן למתיו למצוץ את שפתו. למתיו נופל האסימון שהוא נסחף יתר על המידה ולכן להארי קל לנתק את נשיקתם ולפרצוף מבולבל מאוד להתפרס על פניו. מתיו מסמיק אך מנער את ראשו במהירות " אני- אני חשבתי, אני חשבתי שאנחנו יכולים להתקדם לשלב הבא" הוא גמגם בלחץ. "השלב הבא? אתה מתכוון לשלב הסקס?" הארי השיב, חוזר לדמותו כמכשף ומחייך חיוך שובב, מתיו מסתכל עליו ומהנהן בעודו פולט מפיו "כן". כשהארי מתכוון להשיב קולו של הבמאי צועק לעצירת הסצנה, יום הצילומים נגמר ולכן מתיו לא מבזבז שניה, הוא מחליף בגדים לוקח את דבריו ורץ אל מכוניתו, אינו מסוגל להביט בהארי שניסה לתפוס אותו כמה פעמים.

~וואנשוטים~Where stories live. Discover now