חופשת האביב- מוק (muke)

414 20 157
                                    

לכבוד היום הולדת של nae-new שהיה לה אתמול יומהולדת והיא אוהבת את מוק יותר מידי. אז תאחלו לה מלא מלא מלא מזל טוב.

מקווה שתאהבו ותהנו:) 

ההורים של לוק ומייקל חברים מהתיכון, לוק ומייקל חברים מאז שהם נולדו, מגיל 15 מערכת היחסים בניהם נהפכה מורכבת. בחופשת האביב ההורים שלהם קנו חופשה בבית חוף משותף בתאילנד, לוק ומייקל שמחו מאוד כל רגע משותף שלהם ביחד שימח אותם.

כשהם הגיעו לבית החוף הם רק חיכו לרגע שבו הם יהיו לבד,, וזה קרה מיד לאחר מכן כשההורים שלהם יצאו לקניות לבית מה שנתן להם כמה שעות ביחד לבד מאחר והסופר רחוק מבית החוף.

כשהם נסעו מייקל ולוק היו בג'קוזי ומוזיקה רועשת נשמעת בחלל המרפסת, ברגע שהם שמעו את הדלת נסגרת לוק התקרב למייקל והתיישב עליו, לוחץ על השלט ומעביר את השירים הכבדים לשירים שקטים ורומנטיים. מייקל לא יכל שלא לחייך למראהו החמוד של לוק והוא החזיק את מותניו הצרות מקרב אותו אליו ומנשק אותו ברכות. לוק כרך את רגליו נענה לנשיקה של מייקל מטה את ראשו לצד נותן גישה ללשונו החמה של מייקל לחקור את פיו החם. הנשיקה הייתה רכה ואיטית, אנחות ונשימות שקטות נפלטים לתוך הנשיקה, מייקל תופס את שפתו התחתונה של לוק נושך אותה ומוצץ אותה מעט לפני שמנשק את לוק שוב, מרים אותו ומסובב אותו על גבי דפנות הג'קוזי. "מייקי שלי" לוק לוחש מחויך, הוא מוריד את כפות ידיו למכנסיו של מייקל מנסות להוריד אותם ומייקל מחייך ומעוזר ללוק מוריד את מכנסו ביחד עם הבוקסר שלו ולוק יכל לראות עכשיו בבירור את ההשפעה שלו על מייקל, את איברו הזקוף המחכה למגעו של לוק.

לוק הוריד את ידו מתכוון לגעת במייקל שוב להרגיש אותו בידיו אך מייקל עצר אותו, תפס את שתי ידיו ואחז בהן מעל ראשו של לוק מנשק את צווארו ברכות ובחושניות, מנשק את עורו ומוצץ לאט, עושה לו סימן שידעו שלוק שלו. לוק מתפתל מתחת למייקל כשמרגיש את שפתיו החמות על עורו הלוהט, "אהוב שלי אתה שלי" מייקל לחש תחת עורו הסמור של לוק נושך את תנוך אוזנו של לוק ברכות לפני שירד עם שפתיו לגופו העליון, מלקק ומוצץ את פטמותיו ברכות, שומע את גניחותיו של לוק ומרגיש את המתיחה של לוק מתחת לגופו הקשה.

"מייקי תדפוק אותי חזק" לוק גנח והסמיק כשהבין מה הוא אמר, הוא התבייש מפליטת פיו וחשש מתגובתו של מייקל, הוא אף פעם לא אמר דברים כאלו. עיניו של מייקל נדלקו ופניו הוארו, "חיכיתי המון זמן שתבקש דבר כזה" מייקל אמר והוריד באחת את המכנסיים והבוקסר של לוק אוחז באיברו הקשה ולוחץ עליו מעט. לוק גנח והתיישב על מייקל, רוצה להרגיש אותו יותר מהכל.

"סבלנות בייבי אנחנו רק התחלנו להנות, אני הולך לנצל כל רגע ורגע מזה שההורים שלנו לא בבית ואתה הולך להנות מזה אני מקווה" מייקל חייך מרים את לוק על ידיו ולוקח אותו לדשא משכיב אותו על שמיכה פרוסה ועולה מעליו מנשק אותו בלהיטות, הוא תופס את שפתו התחתונה של לוק שוב ומסנן אותו בין ששיניו ומצץ אותה ומושך אותה מעט, שומע גניחה רכה מפיו של לוק.

~וואנשוטים~Where stories live. Discover now