let me love you- part 2

245 13 12
                                    

קודם כל, סליחה ממש על האיחור העצום הזה. אני ממש מתנצלת. ובגלל שפישלתי בגדול, אני אעלה את החלק האחרון של הוואנשוט ביחד עם הפאנפיק המתורגם החדש שלי. הוא על מאלק, הוא קצר באורך של עשרה פרקים פחות או יותר.

אז, שוב תודה ל- einati שהיא גם העלתה את הרעיון של החלק הזה והחלק האחרון.

ותודה גם ל- nae-new ששלחתי לה מלא חלקים כי לא הייתי בטוחה בהם.

תהנו:)
דבר נוסף, החלק מתחיל מיד אחרי הסוף של החלק הראשון. מומלץ לקרוא את הפסקה האחרונה.

........................................................................

מתיו מתנשם בזמן שהוא שוקע בעיניו החומות של הארי, מהיום הראשון שהם פגשו אחד את השני בבחינות לתפקידים בסדרה הוא לא יכל להסיר את עיניו מהבחור עם הקול היפייפה והעיניים המושכות. הוא התאהב בו לאט לאט, בסצנה אחר סצנה ובמפגש אחר מפגש. הוא פשוט התאהב בהארי מבלי שיוכל לחזור אחורה.

הארי הסתכל על מתיו בחזרה עם פנים סמוקות, שיניו נושכות בעדינות את שפתו התחתונה והוא עומד במקומו במבוכה, הוא לא ידע מה להגיד כשהשקט שרר בניהם כשהוא פשוט עמד בחוסר מעשה במקום מול מתיו. הוא הרגיש את האוויר נעלם במהירות מראותיו כשמתיו רכן בעדינות אל עבר צווארו ונשם עמוקות את ריחו המתוק, הוא התנשם בכבדות וגניחה רכה נפלטה מפיו כשמתיו עיטר את צווארו בנשיקות רטובות ואיטיות. ראשו נזרק אחורנית בעונג, עיניו נעצמות וצווארו חשוף בגישה מלאה לשפתיו הרעבות מתשוקה של מתיו. מתיו עובר בנשיקות רכות לאורך צווארו של הארי, הוא נעצר על נקודה מתוקה שגורמת להארי לקפוץ מעט ולפליטת אנחה לצאת מבין שפתיו. הוא מלקק את הנקודה לאט, מנשק אותה ותוקף אותה עם שיניו, הוא נושך אותה בתאווה ומוצץ אותה. הוא מרגיש את הארי רועד ממגעו והוא ממשיך, רוצה לסמן אותו שכולם ידעו שהוא שייך רק לו. שיניו מסננות את הנקודה המתוקה של הארי, לשונו עוברת עליה עם רוק מתוק והוא חותם את העסק עם מציצה קטנה נוספת על המקום בליווי נשיקה עדינה ורכה.

מתיו התנתק לאט מצווארו של הארי ואחז בשולי חולצתו כשהסתכל לעיניו לאישור. הארי הנהן, ידיו מורמות מעלה כשמתיו מוריד במהירות את חולצתו. הוא מסמיק שוב, למרות שזאת לא הפעם הראשונה שמתיו רואה את גופו בצורה הזאת, הוא מרגיש שזאת הפעם האמיתית הראשונה שבה הוא חושף את עצמו למתיו. רגשית וגופנית כאחד.

מתיו מסתכל על גופו העליון והחשוף של הארי בתשוקה כשהוא מעביר ליקוק עדין על פטמו של הארי, מסתכל למעלה רואה את הארי פולט מבין שפתיו הפסוקות גניחה חלושה ורועדת, עורו סומר מסביב לחזהו. מתיו מחייך, לשונו עוברת ומלקקת שוב אך הפעם באיטיות את פטמו של הארי, הוא סגר את שפתיו סביבה והחל למצוץ אותה לאט, לנשוך וללקק. זה הרעיד את גופו של הארי והוא שמט את ראשו אחורה, מתענג על ההרגשה החדשה והכל כך מגרה. פניו שהיו סמוקות מן המבוכה הפכו לסמוקות בגלל החום שחש בגופו. הוא גנח, מתיו המשיך למצוץ את פטמו ועם ידו שיחק בשנייה, מעסה אותה ומעביר את אגודלו סביבה בהתגרות. פטמותיו של הארי הזדקרו והמבוכה השתלטה עליו שוב כשלחייו התחממו מחדש.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 08, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

~וואנשוטים~Where stories live. Discover now