Poljubio ju je. Nije progovorila ni riječ,samo ga je gledala,zbunjeno i uzbuđeno.
J: Dođi,idemo na jezero..
Primio ju je za ruku i nježno posjeo u svoje krilo. Ljubili su se,dugo. Nisu pričali,samo su se u tišini promatrali i ljubili.
T: Kako to da si me odlučio.. znaš..poljubiti?
J: Ti si prekrasna cura,i sviđaš mi se.
Nešto mu je ispalo iz džepa.
T: Što je to?!
Tara je jasno vidjela da se u vrećici nalazi droga,ali svejedno je pitala,nije vjerovala. On je uzeo vrećicu i primio Taru za ruku.
T: Pusti me,kretenu!
J: Tara,svi iz razreda to uzimaju! Probaj malo..
Ošamarila ga je svom snagom i potrčala,iako je to bio dalek put. Jezero je bilo u šumi,poprilično udaljeno od kuće. Jake je potrčao za njom.
J: Tara! Daj,vrati se,molim te.
Nije mogla progovoriti ni riječi,ubrzano je disala i nije došla do riječi. Shvatila je da nije bilo pametno s nadrogiranim dečkom otići u šumu sama. Prekasno.. U jednom trenutku,osjetila je pritisak na leđima. Jake ju je oborio na tlo.
J: Slušaj,kurvo,meni je jedini cilj dobit nešto večeras! A mislim da oboje znamo što..
T: Marš,kretenu,pusti me,to me boli!
J: Boljet će te još jače ako se ne primiriš!
Snažno ju je stisnuo uz tlo. Udarala ga je rukama i nogama,no on je bio uporan.
T: Jake,molim te,ne diraj me..
Glas joj je na trenutak puknuo. On ju je pristisnuo još jače.
J: Opusti se..
Iskoristila je njegov trenutak slabosti i udarila ga je. Ustala je i nesigurno oteturala do drveta. Sakrila se. Osjećala je njegove korake,približavao joj se.
J: Znam da si tu,nećeš se sakriti,naći ću te.
Šutjela je i zadržala dah. Suze su joj padale niz lice. Suzdržavala se od jecaja,no nije mogla izdržati. Odjednom se pojavio ispred nje.
J: Tu si!
Udario ju je i otkopčao košulju. Doslovno ju je prikovao za tlo i ljubio ju iako nije željela ništa s njim. Nakon nekoliko sati opiranja,plača i vriskanja koje nitko nije čuo osim njih,Jake je ustao.
J: Ja sam završio. Bila si super za prvi put.
Tara je ležala na tlu,poderane odjeće i bez riječi,u suzama. Gledala je Jake-a kako nestaje u tami šume. Polako je osjećala kako gubi svijest i čula je nečiji glas. No nije ga raspoznala.