çiş.

191 11 4
                                    

Dudaklarını dudaklarıma yasladı..

Tabikide karşılık vermedim. Çünkü karşılık verebileceğim dudaklar yoktu. Sadece şaka yaptım. Öpüşme falan olmadı. Evet çok fazla yaklaştı ve saçımdan kağıt parçasını aldı. Nerden geldiğini bile bilmediğim kağıt parçasını.. ne yani ilk günden tanıştığı birini öpecek değil ya. Tamam Allah bilir o an onu yapmasını ve bunu hayal ederek size o şakayı yaptığımı. Ama ne yapayım yani ben size erkeklerle aramın iyi olduğunu söylemedim mi? Sürtük gibi değil aslında öyle abartıya kaçacak gibi değil. Beni keman kursumdan alıp eve getirecek, en fazla 5 saniye süren bir öpüşmenin ardından annemi düşünmeyip bütün gün aptal aptal sırıtmak istediğim için bu deneyimi fazla yaşadım. Ama hepsi bir gün sürdü. Günün sonunda hepsinden ayrıldım. Aşık olmak istiyorum. Şu aptal kızların aptal aptal ağlamalarından istiyorum. Arsız bela dinleyip bileklerimi doğramak istiyorum. Tamam fazla iğrenç olabilir. Kabul ama istiyorum. Fakat karşımda duran gerizekalıyada aşık olacak değilim. onuda arkadaşım gibi görmeye başladım. Biraz daha aynı ortamda durursak en kızsal olayları bile onunla paylaşabilirim. Yalnız bir şey daha fark ettim. Ben buna hep hakaret edip duruyorum. Tanışmadık biz.

“adın ne?” diye sordum kaşlarımı çatarak. Sorduğum soruya biraz cevap verdi çünkü soru sorduğum esnada iğrenç anılarından birini daha anlatıyordu. Mal.

“isim öylemi sorulur yarenciğim?” dedi onaylamayan gözlerini üzerime dikip.

“yarenciğim? Nerden biliyon lan adımı?” diye sordum şaşkınlıkla. Ben ne ara söyledim ona adımı?

“kolyen” dedi piç piç sırıtarak. Nasıl böyle piç piç sırıtabiliyorlar? Bu çocuk bu salaklıkla bu nerden öğrendi? Ben saçmalamayı ne zaman keseceğim? Sus be yaren sus allasen..

“tamam senin adın?” diye tekrar adını sordum.

“uğur” dedi. Şaka mısın sen ya? O uğursunuz adınımı taşıyorsun uğur?  Ne güzel cümle oldu lan.

Daha fazla uğurla konuşmak istemediğim için mp4 ümü çıkarıp metalica şarkılarından birini açtım. Uykuya teslim olmadan önce şarkım avenged sevenfoldun en sevdiğim şarkısına terfi etti. Bu aynı bana arabadan inmeden hemen önce radyodan istediğiniz şarkının çalmasını anımsatmıştı. Hafif bir tebessümle uykuya teslim oldum.

Uçağın büyük bir gürültüyle sarsılmasından dolayı sıçrayarak yerimden fırladım. Çok korktum yoksa düşüyor muyduk? Üstüm neden ıslak lan amk yoksa altıma mı işledim. Kahretsin! Ama yok altıma işememişim.

“pardon.. uçak sarsılınca suyu döktüm.” Dedi adamın teki.  Altıma işemediğim için bir yandan sevinirken bir yandan hayatımın aşkı olacağını bilmediğim adama sinirli gözlerle bakmaya başladım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 06, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Benim DünyamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin