Eylül cansın
Duydunuz mu bu trans kadının ölümünü?
Köprüden atlayıp intihar etmişti. Üstünden uzun zaman geçti, ölümü çok konuşulmadı ama. Pek çoğumuz bilmiyoruz bile ama o veda ederken dahi köpeğini annesine emanet edecek kadar muhteşem bir kalbe sahipti. Ölüme gidiyordu ama düşündüğü evindeki köpeğiydi. Peki kim öldürdü Eylül'ü? Aslında Hepimiz... Kafamızdaki normal insan statüsü öldürdü Eylül'ü , farklılıkları kabul edemeyişimiz, hepimizin misafir olduğu dünyada onu ve onun gibi farklı seçimleri olan insanları kabullenemeyişimiz, pek çoğunun başka bir seçimi olmamasına karşılık üstelik... Hepimiz Katiliz!
Yeryüzünde hangi çiçek bir diğerine farklı renk açtı diye kızar, hangi kuş farklı bir tonda öttü diye öldürür bir diğerini... Farklılıklar insanı insan yapan şeydir. Hepimi aynı olsaydık nasıl yaşardık bu dünyada? Neden kabullenemiyoruz insanların yönelimlerini? Neden tuhaf lakaplar yapıştırıyoruz suratlarına? Eylül gibi farklı yönelimleri olan insanları neden suçluyoruz, kabullenip keşfetmemiz gerekirken üstelik. İntihar etmeden önce çektiği videoyu kaç kez izledim bilmiyorum. Ne kadar ağladım onuda bilmiyorum. Benim gördüğüm hor görülmekten yorulmuş bir İNSAN'ın son vedası. Siz nasıl bakar nasıl görürsünüz bilemiyorum....Başka bir konuya daha değinmek istiyorum kadınlara yönelik taciz ve tecavüz..
Gece 3'de dönersin tecavüzü hak etmiş olursun, kibar davranırsın aşık oldu derler, terslersin kezban derler, kapanırsın yobaz derler, açılırsın kaşar derler, evlenmek isterisin bekaretini sorgularlar, boşanırsın kolay kadın olursun, kocan evi terkeder suçu 3-5 kilo fazlanda bulurlar. Çalışmak istersin fingirdemeye mi niyetli oldun derler, aynı işi yapan erkek meslektaşından daha az kazanırsın, erkeklerin yattığı kadın sayısı belirsizken, sen bir erkeği öpsen suç olur.
Sahi kadın olmak niye bu kadar zor?
Kadın olmak suç mu?Bu arada kızlar size önerim;
Seni olduğun gibi kabul etmiyor mu?
Zayıflamalısın/kilo almalısın seni bu halinle istemiyorum mu diyor? #TERKET