Atunci cand iubesti si esti iubit,simiti ca esti implinit,dar nu in totdeauna iubirea triumfa,oricat de puternica ar fii ea. Sa incepem cu inceputul.Ma numesc Daniela dar prietenii,care nu sunt multi dar buni,imi spun Ella,am 17 ani,sunt din Bucuresti,nu sunt o fata populara,si sincer nici nu-mi doresc. Pe prietenele mele cele mai buna le cheama Lorena si Ioana si pe cel mai bun prieten Laur.Ceea ce-mi doresc in viitor?Vreau o casa,repet o casa,nu vila cu piscina,un sot iubitor,3 copii si un loc de munca stabil si cat de cat bine platit.In fine,mai e pana atunci,decoamdata stau cu mama si tata.Cum ziceam nu sunt o fata populara,dar sunt indragostita de cel mai popular baiat din scoala,il cheama Paul,stiu ca sunt sanse 1 la 1.000.000 sa ma observe,dar totusi il plac foarte mult.In clasa a X-a,eram in ora de biologie si mi-a cerut un creion iar la sfarstul orei cand mi-a dat creionul m-am uitat in ochi lui negrii si pur si simplu m-am indragostit la prima vedere,stiu ca suna stupid,dar asa a fost,oricum nici nu stie ca exist intr-un fel.
Este luni,urasc ziua de luni. Am fost trezita de alarma aufurisita si a trebuit sa ma dau jos din patul meu pufos.Iar de azi am hotarat sa fac o schimbare la mine. Am mers la baie,mi-am facut tabieturile,dupa care am mers in dressing sa caut o tinuta lejera dar si draguta.Am cautat ce am cautat si abea am gasit ceva dragut,o pereche de blugi gri,o bluza larga neagra pe care scria Devil cu gri,o geaca neagra si niste sandalute negre.-Mai sa fie,trebuie sa-mi schim neaaparat garderopa.
-Neata mami,neata tati![Eu
-Neata scumpo!Ce e cu tine imbracata asa,ca niciodata nu ti-au placaut aceste haine[Mami&tati
-Pai de azi voi incerca sa-mi schim si eu look-ul,sa nu mai fiu tocilara clasei.
I-am pupat am luat o felie de unt cu gem,mi-am luat geanta si am plecat.La coltul strazi m-am intanlit cu Lorena si Ioana.
-Nu cred!Ella,esti chiar tu?[Lorena
-Da.[Eu
-Ce e cu schimbarea asta?[Ioana
-M-am gandit sa imi schim si eu look-ul si comportamentul,asa un pic sa mai lucrez la ele.
-Pai ce e cu schimbarea asta?Asa deodat'?[Lorena
-Uite asa. De azi incolo,nimeni nu-si va mai batea joc de mine.[Eu
-Ok...Hai sa mergem ca intarziem.
Cand am ajuns in fata scolii Laur ne astepta.
-Ella?Tu...[Laur nu a mai apucat sa zica nimic ca i-am luat vorba din gura.
-Da,da,da,sunt imbracata neobijnuit.[Eu
-Esti foarte frumoasa,nebuno![Laur
-Mersi![Si l-am pupat pe obraz.
Cand am intrat in scoala,am fost la baie sa-mi asez parul si cand am iesit am dat nas in nas cu....