In timp ce mancam langa noi sa astezat chiar Cristi,fratele mai mic al Ioanei,e dragut,par saten,ochi albastrii.
-Buna fetelor.[Cristi
-Buna.[Noi cu gurile plne.
-Mai inchinativa mamica.[Cristi
-...[Noi bagam in noi ca spartele,zici ca nu mai mancasem de o saptamana.
-Oppa. Stai ca am vazut o bunaciune.Ella de cand te imbraci tu asa?Pana acum cateva zile aproape ca nici nu-mi dadeam seama daca esti baiat sau fata iar acum te-as face o gagica.[Cristi
Cand am auzit asta m-am inecat si am inceput sa rad.
-Ce ma?[Eu
-Exact ce ai auzit.[Cristi
-ce dragut.[Eu
-Foarte.[Fetele
-Ia zii tu, nu vrei sa ne vedem mai tarziu la mine.[zice Cristi pe un ton pervers.
-Du-te ma si-mpuscate.[Eu
Fetele radeau de mama focului.
-Hai ma,avem lumanari,sampanie,daca e nevoie i-au si niste trandafiri rosi si o lenjerie de pat rosie,ca stiu ca esti...[Cristi
-Ioanaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.[Eu
O priveam foarte nervoasa pe Ioana.Da,sunt virigina la clasa aXI-a iar Ioana si Lorena erau singurele care stiau asta,nici mama si tata nu stiau de asta,nu ca mia fost rusine sa le zis dar ei cred am trecut deja prin asta deoarece e varsta la cre ar fii trebuit sa nu mai fiu virgina,din perspectiva lor.
-Asta e. Mia scapat.Scuze[Ioana
-Hai ma fata,tomai lui trebuia sa-i spui chestia asta.[Eu
-Hoo ma ca nu te-am omorat.Secretul tau e in siguranta.[Cristi
-...[Eu
-Cu o conditie. Sa fiu eu primul cu care o faci.[Cristi
Noi am ramas masca, nu mai clipeam,nu mai vprbeam,nu mai miscam,ramasesem foarte uimite de cererile lu Cristi.
-Am glumit pupezelor.Sa va fii vazuta fetele.[Radea de noi de parca vazuse clovni
Ne-am ridicat si am plecat.Era 21:00 si eu inca nu ajunsesem acasa,mama ma suna in continuare,dar nu auzeam deoarece eram intr-un bar cu cei 3 si nu auzeam telefonul.La 21:30 cand am ajuns acasa,mama mi-a tinut o morala de o ora si mi-a zis sa tin intotdeauna telefonul langa mine si daca imi schimb hainele sa nu-mi schimb si comportamentul ca voi risca sa nu mai ies din casa decat peste 30 de ani.Am mers la mine in camera si mi-am asezat hainele in dressing-ul meu mare,care pana acum nu a fost ocupat doar pe jumatate.Eram foarte obosita dar mai aveam un ragaz de a intra pe Facebook dar nu inainte de ami face un dus scur si de ami lua pijamalele mele comfortabile.Cand m-am suit in pat si am deschis Facebook-ul,aveam 23 de cereri de prietenie si 9 notificari,notificarile erau de la jocurii,cum ziceam pana sa imi schimb look-ul eram printre tocilarele liceului,in concluzie,nu prea aveam mii de like-uri,pentru ca nici nu prea aveam poze,si nici in fiecare zii mii de cereri de prietenie.Mi-am sters toate pozele din cont,si am pus una de profil si una de copetra,pe care le facusem si eu azi.Cand am deschis cererile de prietenie,una singura mia sarit in ochii,Stan Paul,nici nu am stat pe ganduri si i-am acceptat cererea de prietenie.Poate va intrebati de ce nu i-am dat eu pana acum cerere.Nu i-am dat cerere deoarece eram sigura ca nu o sa mi-o accepte.Dupa 10 minute aveam la poze 77 de like-uri la cea de profil si la cea de coperta 53.Eu ma bucur deoarece pana acum maximul meu a fost de 15.Si dupa alte 2 minute am primit si un mesaj.Eram in culmea fericirii,zburdam in gandul meu,deoarece cel care imi trimesese mesaj era chiar Paul.
Comvorbire virtuala:
-Buna!Ce faci?[Paul
-Buna.Bine,tu?[Eu
-Bine,acasa,ma plictisesc de moarte.
-De ce?Nu ai avut cu cine sa iesi?
-Ba da,dar nu am vrut.
-Aha.
-Dar cu tine ce e de ti-ai schimbat deodata look-ul?
-Ma saturasem de viata veche si sa-si mai bata toata lumea joc de mine.
-Aha.Oricum iti sta super.
-Mersi.[nu mai puteam eram in culmea fericirii,in stomacul meu era o adevarata gradina zoologica]
-Si cati baieti ai agatat pana acum?
-Nu am agatat pe nimeni.
-Ce pacat.
-Sigur.Tu,tot nu te-ai impacat cu Irina?
-Nu.Niciodata nu o sa ma mai impac cu ea.Am stat cu ea doar dintr-un pariu.Dar am pus ochii pe altcineva.
-Aaa. Ok.Eu ies,noapte buna.[Am simtit o durere puternica in stoman si o lacrima mi s-a prelins pe obraz.
-Noapte buna si tie draguto.
Am inchis laptopul,m-am invelit si am strans perna in brate si mi-au mai cur cateva lacrimi si m-a luat somnul.
A 2-a zii de dimineata,m-am sculat,am mers la baie,mi-am facut tabieturile,m-am imbracat cu o pereche de blugi albastrii,o bluza albastra,o geaca neagra si o pereche de pantofii cu toc ortopedic negrii si mi-am aplicat putin rimel si un luciu de buze transparent.Mi-am luat geanta si am plecat.
Cand am ajuns la scoala am intrat in clasa si am mers la Ioana,Lorena si Laur.Cand am intrat in clasa acestia aveau ochii cat broastele si se uitau uimiti la mine si cand m-am apropiat de ei mi-au zis ca azi o sa am un coleg nou de banca,dar nu mi-au spus cine.Cand s-a sunat m-am dus in banca si am asteptat sa vad cine e colegul meu de banca,am ramas uimita cand am vazut ca colegul meu de banca era chiar...