Am ramas uimita cand am vazut ca colegul meu de banca era Paul.
-Hei.[Paul
-Buna.[Eu
-Si ce faci?
-N..nimic...Tu?
-Acelas lucru.Chiar imi place schimbarea ta.
-Multumesc.
-Dar tot timida esti,cand vine vorba de mine.
-Ce?
-Nimic...
A intrat profa in clasa,dar eu toata ora am fost cu gandul la vorbele lui...Cum adica am ramas tot timida cand vine vorba de el?Oare stie ca il plac?Toata ora m-a macinat aceasta intrebare...Dupa ce s-a terminat ora mi-am luat la revedere de la ''noul meu coleg de banca'' si am mers drept la Ioana,Lorena si Laur.
-Vreau sa va intrab ceva..[Eu
-Spune.[Laur
-Ati spus voi cuiva ca imi place de Paul?
-Nu.[Lorena
-Nup[Laur
-..[Ioana
-IOANA?[Eu
-Scuze mi-a scapat,i-am spus Deliei.[Delia este verisoara Ioanei,dar este si prietena lui Dean].Dar nu am crezut ca o sa spuna cuiva,si plus i-am spus asta deoarece vroia sa se cupleze cu el...[Ioana
-Dar ce sa intamplat?[Laur
-Eram in ora si mi-a spus ceva gen ca m-am schimbat dar sentimentele pentru el sunt aceleasi.[Eu
-Pfff. Nasol.[Lorena
-Scuze dar am crezut ca iti fac un bine.Adica am crezut ca daca o sa-i spun nu o se mai dea la el..[Ioana
-Nu este nimic.Trecem peste[Eu. Si am imbratisat-o.
Am plecat in sala de mese.Si normal ca acolo era si ''masa vesela''.Ne-am dus sa ne luam de mancare si ne-am asezat la masa noastra,si am inceput sa mancam.
Langa noi s-a alaturat Cristi care tot se dadea pe langa mine.
-Ioanaa.[Eu
-Ce vrei?Mananc.[Ioana
-Si eu vreau sa mananc dar fratele tau,scump si drag,tot incearca sa ma hraneasca el.
-Hai ca sunteti de coma.[Laur
-O plac.Dar ea nu ma place.[Spune Cristi cu o fata de catelus.
-Hai ma Ella,o intanlire si cu baiatu' si te lasa-n pace.[Lorena se amuza pe seama mea.
-Am forma cuplul perfect,nu?[Cristi
-Cel mai frumos cuplu,tu 15,eu 17.[Eu
-Ce are mai,acum asa e noul trend,fata mai mare ca baiatul.[Spune Cristi,uitandu-se incantat la mine
-Fugi ma de-aici.[Eu
-Saraca de tine.[Laur
-Nu?[Eu
Ne tot contraziceam si deodata Cristi ma sarutat si nimeni nu a mai vorbit si nu a mai miscat,pana mi-am dat seama si am inceput sa-i car palme pe unde apucam.Toata sala se holba la mine.Pana m-am oprit si am observat acest mic detaliu.Fetele si Laur radeau de noi d nu mai puteau la fel si ceilanti copii din sala.M-am oprit si m-am asezat la loc si am inceput sa mananc linistita deoarece,Cristi plecase.
-Iubita mea,vezi ca noi plecam pana la baie.[Lorena
-Si eu ma duc pana in clasa.[Laur
-Si eu ce fac?
-Stai aici ca noi ne intoarcem repede.[Ioana
-Daaaa. Cum sa nu.Stiu eu ce ziceti voi.
Au plecat si m-au lasat singura,dar langa mine s-a asezat Irina.
-Ce faci cenusareaso?[Irina
-Te rog,pleaca dracului de aici.
-Ce tupeu jegos ai fetito.
-Frate,tu chiar nu ai treaba?
-Asculta bine la mine,daca nu il lasi in pace pe Paul,ti-o iei grav fetito.Ai inteles?
-Tu ori esti tampita,ori esti proasta.Defapt esti ambele.Intelege ca nu am treba cu el.
-Daca ma mai faci o singura data proasta te dau cu capul de toti pereti astia.
-Marsi.
S-a ridicat si a vrut sa ma pocneasca,dar cineva a oprit-o.Alcel cineva era chiar Paul.
-Irina,chiar nu ai traba?[Paul
-...[Irina
-Pleaca in secunda asta de aici sa nu te pocnesc eu.[Paul
-Ne mai intanlim noi TOCILARO.[Irina
-N-ai plecat?[Paul
Si-a luat geanta si a plecat val-vartej.
-Multumesc,dar ma descurcam si singura.[Eu
-Sigur,am vazut ce te descurcai.[Paul
-Crede ca m-a dau la tine.
-Stiu.Vrea sa ne impacam,dar eu nu vreau,si ea nu intelege ca nu a insemnat nimic pentru mine.
-Mda...Mersi inca odata de ajutor.[mi-am luat geanta si am vrut sa plec,dar m-a prins de mana si mi-a zis:
-Stiu ca ma placi.Nu trebuie sa te feresti.
-Nu stiu cine ti-a spus asta,dar te-a mintit.
-Sht...
-Imi dai te rog drumul la mana?
-Ooo,scuze.
-Pa pa.
-Ciao.
Am plecat repede la baie dupa fete,si le-am spus ce s-a intamplat.Dupa care am pecat in clasa.Nu am putut fi atenta la nicio ora.Cand s-au terminat cursurile Ioana si Lorena au plecat la o pizza-rie in apropiere si de Laur nu mai stiam nimic de la pauza de cand sa intamplat ''chestia''.Eu am plecat acasa.In durm spre casa ma tot gandeam la Laur,deoarce el nu pleca fara mine sau fara sa-mi spuna pa.Am ajuns acasa,am salutat-o pe mama si am urcat in camera mea sa-l sun pe Laur sa vad ce s-a intamplat.L-am sunat de 10 ori si tot de 10 ori mi-a intrat casuta vocala.Eram nervasa dar si speriat ca niciodata nu a facut asa.Le-am sunat si pe fete sa vad daca stie ceva de el,dar nici ele nu aveau nicio veste de la el.Stateam in pat si stomacul meu se macina de nervi,ma gandeam numai la Laur,era cel mai bun prieten,adica imi era ca un frate,eram speriata sa nu pateasca ceva.M-am apucat de facut curatenie in sifonier si deodata imi suna telefonul.Am raspuns,dar vocea nu imi pare cunoscuta.M-a intrabat cine sunt si eu i-am zis sa-mi zica el cine e,ca doar el m-a sunat.Dupa care mi-a dat pe altcineva la telefon,acel cineva era chiar ...